دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۸

نشست اقتصاددانان با محسن رضایی و احسان خاندوزی/ راهکارهای حل برخی چالشها ارائه شد

جمعی از اقتصاددانان مطرح کشور در نشستی با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و وزیر اقتصاد راهکارهای مهار تورم، رشد اقتصادی و حل چالش های اقتصاد کشور را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.
نشست اقتصاددانان با محسن رضایی و احسان خاندوزی/ راهکارهای حل برخی چالشها ارائه شد
به گزارش توليد ايرانی؛           در نشست اقتصاددانان با وزیر اقتصاد و معاون اقتصادی رئیس جمهور، ضمن بررسی چالش های کنونی اقتصاد از جمله تورم، عدم‌تعادل های مختلف از جمله در بخش مالی و بودجه و اقتصاد خانوار، راهکارهای بهبود وضعیت اقتصاد کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست تخصصی که در سالن جهاد اقتصادی وزارت امور اقتصادی ‌و دارایی برگزار شد، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور،  خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،  سبحانیان معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد و جمعی از اقتصاددانان و اساتید مطرح اقتصاد کشور حضور داشتند.
آقایان داوود دانش جعفری، مصباحی مقدم،  شاپور محمدی، ال اسحاق ، عبده تبریزی، نصیری اقدم، شقاقی، صالحی، شریف زاده ، عزتی ، صادقی شاهدانی ، محمد قاسمی ، تیمور رحمانی و سید کمال سید علی و همچنین خانم مینو کیانی از جمله اقتصاددانان حاضر در این نشست بودند که هر یک به ارایه دیدگاه ها و تحلیل های خود در زمینه مسائل مختلف اقتصادی در حوزه های سیاستهای پولی، نرخ سود بانکی، سیاستهای مالیاتی، حذف ارز ترجیحی، نرخ تورم و نقدینگی پرداخته و راهکارهایی برای حل برخی از چالش های موجود در اقتصاد کشور ارائه کردند.

مولد سازی اموال و دارایی های مازاد دولت و شرکت‌های دولتی، تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام در کشور، مدیریت نقدینگی و اعمال سیاست های پولی، مالی و بودجه ای  متناسب با شرایط کنونی اقتصاد به منظور مهار تورم از جمله محورهایی بود که حاضرین در این نشست بر اجرای آن تأکید کردند.
کد مطلب: 35631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *