جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹

درآمد ۴۰ میلیارد تومانی ۱۰۰ هزار کاربر اپلکیشن ایرانی

مدیرعامل اپلیکیشن ایرانی که این روزها جایگزین اینستاگرام محسوب می‌شود، درباره درآمدزایی کاربران از طریق ایجاد ترافیک گفت: این ترافیک به طرق مختلف محاسبه و در قالب وجه نقد به کاربر برگردانده می‌شود.
درآمد ۴۰ میلیارد تومانی ۱۰۰ هزار کاربر اپلکیشن ایرانی
به گزارش توليد ايرانی ؛        «احمد حدادی»، مدیرعامل اپلیکیشن روبیکا در دیدار و نشست با خبرنگاران به سوالات مطرح شده درباره روبیکا پاسخ داد. حدادی در پاسخ به سوالی که تاثیر محدودیت دسترسی به اینستاگرام بر استقبال از «روبیکا» چه بوده، گفت: عدم دسترسی به اینستاگرام برای ما تاثیرات مثبتی داشته و باعث افزایش کاربر شده است، اما به خوبی این را می‌دانیم که این رشد پایدار نیست و بلافاصله بعد از رفع هرگونه محدودیت، بخش عمده‌ای کاربران تازه ریزش خواهند داشت. مهاجرت به روش ارگانیک درست است، این که کاربر به دلیل خدمتی که دریافت می‌کند، خودش انتخاب کند و محصول را نصب و استفاده نماید.

وی افزود: من ۲ دلیل دارم که به واسطه آن‌ها معتقد هستم فیلتر شدن دیگر اپلیکیشن‌ها برای رشد و جذب مخاطب اپلیکیشن ما خوب نیست. دلیل اول این است که اپراتورها سهامدار ما هستند و آن‌ها این روزها به دلیل عدم فروش اینترنت متضرر هستند. نکته دوم این است که روبیکا یک سوپر اپلیکیشن مبتنی بر شبکه اجتماعی است. اپلیکیشنی که در حوزه سرگرمی فعالیت می‌کند، نمی‌تواند در این حوزه اعمال سلیقه کرده یا کاربر را به استفاده از امکانی که دارد اجبار کند. برای فعال نگه داشتن کاربر باید بتوانیم مزیت ایجاد کنیم و در حال طراحی و برنامه برای دستیابی به این هدف هستیم. محدودیت در دسترسی به اینترنت طولانی مدت این اتفاقاتی به سود ما نیست و مهم‌ترین تهدیدی است که می‌تواند هویت ما را دچار مشکل کند.

وی در ادامه نشست خبری و در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره مکاتبه با شرکت گوگل برای اعلام خطای سپر امنیتی این سوپر اپلیکیشن بومی گفت: مکاتبات خود را با گوگل انجام دادیم و بر اساس آخرین پاسخی که به ما داده‌اند قرار است تا ۴۸ ساعت آینده این مسئله را بررسی کنند. از سال گذشته به دلیل تحریم‌هایd که علیه ایران انجام شد، در بازار گوگل قرار نداشتیم و کاربران اپلیکیشن ما را از طریق سکوهای داخلی نصب می‌کردند. اتفاق جدیدی که رخ داده، اعلام هشدار گوگل به کاربر است. این رفتار بی‌شباهت به رفتاری نیست که سال گذشته در اپ استور رخ داد. ما قصد داریم از طریق مراجع بین‌المللی نیز این مسئله را پیگیری کنیم.

مدیرعامل این اپلیکیشن بومی تاکید کرد: از زمانی که محدودیت دسترسی به اینترنت آغاز شد، تعداد کاربران جدید ما از ۲۵ هزار کاربر در روز به بیش از ۲۵۰ هزار کاربر(نصب جدید و نه کاربر روزانه)، ۱۷۰ هزار ورود روزانه به بیش از یک میلیون ورود و ۱۵۰ میلیون پیام روزانه به ۴۷۰ میلیون پیام در روز رسید.

وی تاکید کرد: کاربر فعال این اپلیکیشن اکنون به ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر ماهانه،۲۵ میلیون کاربر هفتگی و ۱۴ میلیون کاربر روزانه رسیده است. البته پیش از اقدام گوگل این عدد ۱۷ میلیون کاربر روزانه بود. بخش دیگر مربوط به ترافیکی است که در روبیکا تولید می‌شود. این ترافیک به طرق مختلف محاسبه و در قالب وجه نقد به کاربر برگردانده می‌شود. تاکنون ۴۰ میلیارد تومان به حساب ۱۰۰ هزار کاربر واریز شده است.
 
کد مطلب: 36916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *