سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
۰
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶

اجرای مصوبه دولت، ایمنی مخازن نفت بجنورد را ارتقا داد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: با مصوبه سفر استانی دولت تدبیر و امید در سال ۹۴، ایمنی مخازن نفت بجنورد، مرکز استان ارتقا یافت.
اجرای مصوبه دولت، ایمنی مخازن نفت بجنورد را ارتقا داد
به گزارش توليد ايرانی؛ مجتبی شکوری، شنبه اظهار داشت: برای اجرای مصوبه ارتقای ایمنی مخازن انبار نفت بجنورد ۵۴ میلیارد ریال اعتبار ملی هزینه شده است.

وی افزود: اکنون هیچ دغدغه و مشکلی به لحاظ ایمنی انبارهای سوخت در مرکز استان وجود ندارد و این مخازن، به طور کامل ایمن هستند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره نیازمندی‌های بخش سوخت استان گفت: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران عبوری از استان در تأمین سوخت، نیاز است جایگاه‌های سوخت در مسیر بجنورد - جنگل گلستان افزایش یابد.

شکوری افزود: در سمت چپ مسیر بجنورد - جنگل گلستان به تعداد مورد نیاز، جایگاه سوخت ایجاد شده است اما در سمت راست، هیچ جایگاهی وجود ندارد و به همین علت رانندگان برای سوخت گیری ناچار به دور زدن هستند که این اقدام ایمنی ترددها را کاهش داده است.

وی خاطرنشان کرد: مجوز برای ایجاد جایگاه سوخت در سمت راست این مسیر در محدوده چمن بید داده شده، اما سرمایه گذار برای سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه نیاز به حمایت و تسهیلات اعتباری دارد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: از دولت انتظار می‌رود به سرمایه گذاران در بخش ایجاد و راه اندازی جایگاه‌های سوخت، حمایت کند تا اجرای این پروژه‌ها در این زمینه سرعت گیرد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
کد مطلب: 9479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *