اجرای مصوبه دولت، ایمنی مخازن نفت بجنورد را ارتقا داد

16 تير 1398 ساعت 11:56

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: با مصوبه سفر استانی دولت تدبیر و امید در سال ۹۴، ایمنی مخازن نفت بجنورد، مرکز استان ارتقا یافت.


به گزارش تولید ایرانی؛ مجتبی شکوری، شنبه اظهار داشت: برای اجرای مصوبه ارتقای ایمنی مخازن انبار نفت بجنورد ۵۴ میلیارد ریال اعتبار ملی هزینه شده است.

وی افزود: اکنون هیچ دغدغه و مشکلی به لحاظ ایمنی انبارهای سوخت در مرکز استان وجود ندارد و این مخازن، به طور کامل ایمن هستند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود درباره نیازمندی‌های بخش سوخت استان گفت: برای خدمات رسانی بهتر به مسافران عبوری از استان در تأمین سوخت، نیاز است جایگاه‌های سوخت در مسیر بجنورد - جنگل گلستان افزایش یابد.

شکوری افزود: در سمت چپ مسیر بجنورد - جنگل گلستان به تعداد مورد نیاز، جایگاه سوخت ایجاد شده است اما در سمت راست، هیچ جایگاهی وجود ندارد و به همین علت رانندگان برای سوخت گیری ناچار به دور زدن هستند که این اقدام ایمنی ترددها را کاهش داده است.

وی خاطرنشان کرد: مجوز برای ایجاد جایگاه سوخت در سمت راست این مسیر در محدوده چمن بید داده شده، اما سرمایه گذار برای سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه نیاز به حمایت و تسهیلات اعتباری دارد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: از دولت انتظار می‌رود به سرمایه گذاران در بخش ایجاد و راه اندازی جایگاه‌های سوخت، حمایت کند تا اجرای این پروژه‌ها در این زمینه سرعت گیرد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.


کد مطلب: 9479

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/9479/اجرای-مصوبه-دولت-ایمنی-مخازن-نفت-بجنورد-ارتقا

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com