جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰

شرکت های دانش بنیان ایرانی ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند

معاون علمی و فناوری رییس جمهورگفت: ۴۲۰۰ شرکت دانش بنیان کشور سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند.
شرکت های دانش بنیان ایرانی ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند
به گزارش توليد ايرانی؛ سورنا ستاری صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در کشور ۴۲۰۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد که سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند. 
 
وی با بیان این که وظیفه همه ما حمایت از جوانان دارای ایده و خلاقیت است،گفت: استان لرستان پتانسیل بسیار خوبی در بحث نیروی انسانی و اقتصاد دانش بنیان دارد.
 
معاون علمی و فناوری رییس جمهور بیان کرد: حرکت استان در این راستا به صورت جدی پیش نرفته و یکی از علت های آن کم‌کاری ما بوده و باید برای این برنامه ها و خرکت ها بیشتر وقت گذاشت. 
 
به گفته وی به دنبال این هستیم که این زیست بوم شکل بگیرد و دانشگاه های استان به عنوان محور دانش بنیان به این سمت حرکت کنند. 
 
وی بیان کرد: افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی اولین گام در این زمینه است که دانشجویان بتوانند ایده های خود را اجرایی کنند و تلاش داریم تا اقتصاد دانش بنیان بیش از این رشد کند. 
 
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان این که برای سال آینده برنامه های خوبی داریم،تصریح کرد: تلاش می شود تا جوانان با انگیزه بالایی در این مراکز فعالیت داشته باشند و در این راستا یک بخش حمایت های مالی است که ما این حمایت های لازم را انجام می دهیم.
 
ستاری اظهارداشت: همه اقشار مردم از محصولات و تولیدات این مرامز خریداری کنند تا شاهد رونق و پیشرفت این مراکز باشیم.
کد مطلب: 7333
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *