شرکت های دانش بنیان ایرانی ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند

21 اسفند 1397 ساعت 11:20

معاون علمی و فناوری رییس جمهورگفت: ۴۲۰۰ شرکت دانش بنیان کشور سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند.


به گزارش تولید ایرانی؛ سورنا ستاری صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در کشور ۴۲۰۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد که سال گذشته ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند. 
 
وی با بیان این که وظیفه همه ما حمایت از جوانان دارای ایده و خلاقیت است،گفت: استان لرستان پتانسیل بسیار خوبی در بحث نیروی انسانی و اقتصاد دانش بنیان دارد.
 
معاون علمی و فناوری رییس جمهور بیان کرد: حرکت استان در این راستا به صورت جدی پیش نرفته و یکی از علت های آن کم‌کاری ما بوده و باید برای این برنامه ها و خرکت ها بیشتر وقت گذاشت. 
 
به گفته وی به دنبال این هستیم که این زیست بوم شکل بگیرد و دانشگاه های استان به عنوان محور دانش بنیان به این سمت حرکت کنند. 
 
وی بیان کرد: افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی اولین گام در این زمینه است که دانشجویان بتوانند ایده های خود را اجرایی کنند و تلاش داریم تا اقتصاد دانش بنیان بیش از این رشد کند. 
 
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان این که برای سال آینده برنامه های خوبی داریم،تصریح کرد: تلاش می شود تا جوانان با انگیزه بالایی در این مراکز فعالیت داشته باشند و در این راستا یک بخش حمایت های مالی است که ما این حمایت های لازم را انجام می دهیم.
 
ستاری اظهارداشت: همه اقشار مردم از محصولات و تولیدات این مرامز خریداری کنند تا شاهد رونق و پیشرفت این مراکز باشیم.


کد مطلب: 7333

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/7333/شرکت-های-دانش-بنیان-ایرانی-۶۰-هزار-میلیارد-تومان-فروش

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com