دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴

کشتارگاه صنعتی طیور ضرورت اکنون ملکشاهی است+عکس

واحد اقتصادی تولید ایرانی- مدیر دامپزشکی ملکشاهی گفت: نبود کشتارگاه صنعتی در این شهرستان که یکی از قطب های اصلی تولید گوشت سفید در سطح استان است، مشکلات جدی را برای مرغداران ایجاد کرده است.
کشتارگاه صنعتی طیور ضرورت اکنون ملکشاهی است+عکس
توليد ايرانی: قدرت آزاد فر در گفت و گو با خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، اظهار کرد: صنعت مرغداری در ملکشاهی توانسته است یکی از اصلی ترین قطب های تولید و اشتغال پایدار برای مردم این شهرستان را فراهم کند.
وی تأکید کرد: در مجموع 45 واحد مرغداری صنعتی در شهرستان فعال است که ضمن اشتغالزایی برای بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم سالانه هفت هزار تن گوشت سفید تولید و روانه بازار مصرف استان می کنند.
مدیر دامپزشکی ملکشاهی افزود: از جمله چالش های جدی صنعت مرغداری این شهرستان نبود کشتارگاه صنعتی طُیور است که باعث ورشکستگی تعدادی از این واحد های مرغداری شده است.
آزاد فر یادآور شد: حجم تولید انبوه گوشت سفید در هر دوره تولید و نبود بازار مصرف نیاز به کشتارگاه و سردخانه دارد تا مرغدار بدون دغدغه به روند تولید خود ادامه دهد.
وی همچنین نبود کشتارگاه را معضلی برای واحدهای عرضه مرغ دانست و اضافه کرد: مرغ فروشی ها ناچار به خرید از مراکز خارج از شهرستان می شوند که مشکلاتی برای آنها و مصرف کنندگان ایجاد می کند.
شهرستان ملکشاهی با 45 واحد مرغداری صنعتی و 15 واحد پرورش مرغ خانگی یکی از قطب های اصلی تولید و عرضه گوشت سفید در سطح استان است.
کد مطلب: 2609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *