کشتارگاه صنعتی طیور ضرورت اکنون ملکشاهی است+عکس

7 تير 1397 ساعت 11:34

واحد اقتصادی تولید ایرانی- مدیر دامپزشکی ملکشاهی گفت: نبود کشتارگاه صنعتی در این شهرستان که یکی از قطب های اصلی تولید گوشت سفید در سطح استان است، مشکلات جدی را برای مرغداران ایجاد کرده است.


تولیدایرانی: قدرت آزاد فر در گفت و گو با خبرنگار واحد اقتصادی تولید ایرانی، اظهار کرد: صنعت مرغداری در ملکشاهی توانسته است یکی از اصلی ترین قطب های تولید و اشتغال پایدار برای مردم این شهرستان را فراهم کند.
وی تأکید کرد: در مجموع 45 واحد مرغداری صنعتی در شهرستان فعال است که ضمن اشتغالزایی برای بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم سالانه هفت هزار تن گوشت سفید تولید و روانه بازار مصرف استان می کنند.
مدیر دامپزشکی ملکشاهی افزود: از جمله چالش های جدی صنعت مرغداری این شهرستان نبود کشتارگاه صنعتی طُیور است که باعث ورشکستگی تعدادی از این واحد های مرغداری شده است.
آزاد فر یادآور شد: حجم تولید انبوه گوشت سفید در هر دوره تولید و نبود بازار مصرف نیاز به کشتارگاه و سردخانه دارد تا مرغدار بدون دغدغه به روند تولید خود ادامه دهد.
وی همچنین نبود کشتارگاه را معضلی برای واحدهای عرضه مرغ دانست و اضافه کرد: مرغ فروشی ها ناچار به خرید از مراکز خارج از شهرستان می شوند که مشکلاتی برای آنها و مصرف کنندگان ایجاد می کند.
شهرستان ملکشاهی با 45 واحد مرغداری صنعتی و 15 واحد پرورش مرغ خانگی یکی از قطب های اصلی تولید و عرضه گوشت سفید در سطح استان است.


کد مطلب: 2609

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/2609/کشتارگاه-صنعتی-طیور-ضرورت-اکنون-ملکشاهی-عکس

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com