جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸

ساخت گیت بومی توسط محققان اصفهانی

محققان یک شرکت دانش بنیان اصفهانی موفق به طراحی و ساخت گیت تمام ایرانی شدند که به راحتی چهار نفر به صورت همزمان می‌توانند از آن عبور کنند.
ساخت گیت بومی توسط محققان اصفهانی
به گزارش توليد ايرانی؛ مدیر فروش یک شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در گفت­ وگو با خبرنگار، اظهار کرد: کنترل تردد و مدیریت اطلاعات پرسنلی همواره یکی از دغدغه های مجموعه های اداری، صنعتی، آموزشی و… است و در راستای این نیاز تکنولوژی های مختلفی پا به عرصه نهاده اند.

ابراهیمیان گفت: کنترل تردد به شکل سنتی اش (سخت افزاری) تنها یک پاسخ عملی برای تعدادی معدود از درها است، زیرا پیچیدگی نصب و سیم کشی زیاد و تو در توی آن موجب افزایش هزینه اجتناب پذیر می شود و به عنوان یک راه کار جایگزین، سازمان ها خواستار سیستمی هستند که بتواند تا حد امکان درهای زیادی را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: گیت کنترل تردد کاملا بومی است و به صورت شاخه‌ای و تمام استیل طراحی شده است. این محصول، ازموتورهای الکتریکی استفاده نمی­کند و مکانیکی است. ریدر آن مایفر است که البته قابل تعویض و ارتقاء نیز است. در این گیت ورودی از اثر انگشت و کارت برای تردد استفاده می‌شود.

ابراهیمیان با بیان اینکه شکل ظاهری نمونه اولیه هنگام تولید حالت کارگاهی داشت، تصریح کرد: محصول اولیه بسیار بزرگ بود، اما ظرفیت عبور چهار نفر را داشت.
مدیرفروش شرکت دانش بنیان رایانه امین اظهار کرد: این محصول برای شرکت­ها و اماکنی مانند ادارات ،محیط ورزشی،استخر­ها و... که با تردد زیاد افراد ارتباط دارند، مناسب است.

وی اضافه کرد: محصول دوم این شرکت ساعت حضور و غیاب "نیما" که نمونه اولیه آن لمسی است و با ثبت اثر انگشت و یا کارت کار می کند. این محصول برای ضبط اطلاعات از خروجی شبکه و رم استفاده می­کند.
ابراهیمیان گفت: سومین "اکسس کنترل تحت شبکه" است که از آن برای کنترل ورود و خروج از در­های ادارات یا اماکن به وسیله کارت استفاده می‌­شود.
کد مطلب: 15515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *