پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴

شهرک کیف و کفش تبریز برای ۵ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: راه‌اندازی و بهره‌برداری از شهرک مدرن کیف و کفش در این استان برای ۵ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.
شهرک کیف و کفش تبریز برای ۵ هزار نفر  فرصت شغلی ایجاد می‌کند
به گزارش توليد ايرانی؛ محمدرضا پورمحمدی، روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک مدرن کیف و کفش در تبریز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این شهرک در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال احداث است و ۱۶۲ واحد تولید کننده کیف و کفش در آن مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام فرایند تولید و فروش کیف و کفش در این شهرک انجام خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر تولید این محصولات در این شهرک، در آن خدمات جانبی مانند مراکز فروش، سوغات سرا و مراکز رفاهی برای گردشگران نیز ایجاد می شود تا در کنار خرید از امکانات تفریحی و گردشی آن نیز استفاده کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برای احداث این شهرک بخش خصوصی ۶۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات توسعه روستایی بهره مند می شود، ادامه داد: راه اندازی این شهرک موجب رونق اقتصادی استان می شود.
پورمحمدی، همچنین با اشاره به بازدید از مجتمع تفریحی و خدماتی « هلیا» ادامه داد: فاز اول این مجتمع با احداث هتل و رستوران اجرا شده و فاز بعدی آن برای راه اندازی پارک آبی، امکانات رفاهی و سالن های کنفرانس و تالارهای نمایشگاه در حال اجراست.

وی با اشاره به فعالیت مجتمع کلرپارس، یادآوری کرد: خط جدید تولید این مجتمع برای تولید پارافین کلره راه اندازی شد و این مجتمع از کارخانه های ارز آور برای استان بوده و باید از آن حمایت کرد.
امروز نخستین واحد تولید « پارافین کلره» در کشور در مجتمع کلرپارس آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد.
کد مطلب: 15389
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *