پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

رونمایی از چهار فرآورده پروبیوتیک نسل جدید دارویی

چهار فرآورده پرو بیوتیک نسل جدید دارویی شرکت دانش بنیان زیست تخمیر امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.
رونمایی از چهار فرآورده پروبیوتیک نسل جدید دارویی
به گزارش توليد ايرانی؛ در این مراسم که در پارک فناوری پردیس برگزار شد، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت، دکتر محمدرضا شانه ساز رئیس سازمان غذا و دارو و مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس حضور داشتند.

فومن لاکت تو پلاس، پایلوشات، لاکتوگام و رژی لاکت تو پلاس؛ چهار فرآورده پرو بیوتیک نسل جدید دارویی هستند که امروز رونمایی شدند.
پرو بیوتیک‌ها نسل جدید سلول‌هایی هستند که قابلیت اتصال به سلول‌های خاصی از بدن را دارند.
پایلوشات از داروهای ردیف پایلوپس برای کاهش جمعیت هلیکوباکتریپلوری در جوامع با شیوع بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژری لاکت تو پلاس نیز  ویژه سالمندان تولید شده است.

سحر بهمنی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس در این مراسم گفت: ما مفتخر هستیم که محصولات دارویی پروبیوتیک را در این شرکت به تولید برسانیم که جزو فرآورده‌های دارویی به شمار می‌رود.

وی افزود: فرآورده‌های پروبیوتیک، فرآورده‌هایی هستند که بیش از 10 سال است وارد بازار کشور و سیستم سلامت شده‌اند.
بهمنی اظهار داشت: پروبیوتیک‌ها برای سلامت سیستم بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند، از این فرآورده‌ها می‌توان برای بیماری‌های مربوط به دستگاه گوارش، مخاط دهان، دستگاه تنفس فوقانی، زخم معده در بزرگسالان و کودکان و غیره استفاده کرد.

وی با بیان اینکه توانستیم این فرآورده‌ها را در کشور بومی سازی کنیم، افزود: در حال حاضر نمونه‌های موجود در کشور از قیمت بالایی برخوردار هستند اما ما توانستیم آن‌ها را در این شرکت تولید کنیم.
به گفته وی از پروبیوتیک‌ها علاوه بر سیستم گوارشی در بیماری‌های نقص ایمنی و آلرژیک می‌توان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه از این فرآورده‌ها در پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها استفاده می‌شود، افزود: تولید پروبیوتیک‌ها علاوه بر این شرکت در شرکت های دیگر نیز می‌تواند صرفه جویی زیادی برای کشور داشته باشد.




     
کد مطلب: 14717
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *