جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳

کمک دولت به تولیدکنندگان برق برای بازپرداخت بدهی

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی با تأکید بر اینکه طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته، دولت می‌تواند تعهدات خود را از محل صادرات برق انجام دهد، گفت: دولت به تولیدکنندگانی که اقساط آنها به بانکها سررسید شده است را کمک می‌کند.
کمک دولت به تولیدکنندگان برق برای بازپرداخت بدهی
توليد ايرانی:محسن طرزطلب در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و در نشست تخصصی وزیر نیرو با فعالان صنعت برق، گفت: دولت مشکلی برای تأمین منابع مالی ندارد، اما طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، دولت می‌تواند تعهدات خود را از محل صادرات برق انجام دهد. 
طرزطلب خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان در بازپرداخت بدهی خود به بانکها مشکلاتی دارند، بنابراین دولت به تولیدکنندگانی که اقساط آنها سررسید شده است کمک می‌کند. 
وی با بیان اینکه با نیروگاه‌هایی که اقساط آنها به بانکها سررسید شده و تولیدکنندگانی که در این خصوص به مشکل خورده‌اند، جلساتی برگزار خواهیم کرد، گفت: تعرفه‌ها در حوزه تولید نیروی برق حرارتی اصلاح شده است و ما متعهد هستیم منابع را پرداخت کنیم و این اقدام را انجام داده‌ایم. 
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: تلاش ما این است که مشکلات بخش تولید برق مرتفع شود، چرا که معتقد هستیم قیمت‌ها باید اصلاح شود.

 
کد مطلب: 14616
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *