دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲

حمایت از سرمایه‌گذار و بخش خصوصی ،وظیفه‌ای برای دولت‌ها

استاندار زنجان گفت: حمایت از سرمایه‌گذار و بخش خصوصی وظیفه‌ای برای دولت‌ها است و خوشبختانه در استان زنجان و در راستای حمایت از سرمایه‌گذار و بخش خصوصی اقدامات خوبی شده است.
حمایت از سرمایه‌گذار و بخش خصوصی ،وظیفه‌ای برای دولت‌ها
توليد ايرانی: فتح‌الله حقیقی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: اقدامات خوبی در حضور وزرا برای استان زنجان انجام‌شده که امیدواریم به زودی نتایج آن مشاهده شود.
وی اظهار کرد: به زودی نتایج فعالیت‌های اتفاق افتاده در هفته دولت به سمع و نظر مردم می‌رسد.
استاندار زنجان بر توجه ویژه بر صنعت سرب و روی زنجان تاکید کرد و گفت: باید این توجه به صنعت سرب و روی زنجان بر اساس اقتضای زمانی و شرایط کشور باشد.
حقیقی به مصوبه‌هایی از کارگروه ستاد تسهیل که اجرایی نشده اشاره کرد و گفت: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف است تا هفته دیگر لیستی از مصوبات اجرا نشده را تهیه کند.
وی ابراز کرد: مدیرانی که این مهم در حوزه آن‌ها اجرایی نشده را معرفی کند تا در جلسه‌ای این مصوبات تعیین‌تکلیف شود.
استاندار زنجان گفت: در اجرای پروژه‌ها و مصوبات اقتصادی باید تبعات اجتماعی مورد توجه قرار گیرد که این مهم در رابطه با تعیین منطقه مرصع برای دپو پسماند روی نیز صادق است و باید همه جوانب یک امر پیش از اجرای آن سنجیده شود.
حقیقی تصریح کرد: اختلاف‌نظر بین بخش خصوصی و بخش دولتی در رابطه با پسماندهایی که در حال حاضر وجود دارد، مالکیت این پسماندها است و حل این مشکل دو راهکار دارد که یکی سپردن حل مشکل به قانون است.
وی به خاک انگوران اشاره کرد و افزود: برای رفع مشکل خاک انگوران، با معاون وزیر صحبت و مصوبه شورای تأمین دریافت شده و نیاز است که برای حل این مشکل، وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان زنجان سفر کند.
استاندار زنجان حمایت از سرمایه‌گذار و بخش خصوصی را وظیفه‌ای برای دولت‌ها اعلام کرد و افزود: خوشبختانه در استان زنجان و در راستای حمایت از سرمایه‌گذار و بخش خصوصی اقدامات مناسبی انجام شده و تسهیلات خوبی ارائه شده است.
حقیقی گفت: در سفر اخیر مدیرعامل یکی از بانک‌ها ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای واحدهای تولیدی پرداخت شد و علاوه بر آن نیز ۱۳ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی دریافت شد.
 
کد مطلب: 11993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *