شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴

طرح نذر دارو در کرمان اجرایی شد

مدیر داخلی داروخانه دوستی شعار مجری طرح نذر دارو در کرمان گفت: هدف از انجام این اقدام حمایت از نیازمندان و محرومان این استان و افرادی که توانایی خریداری داروهای مورد نیاز خود را ندارند، است.
طرح نذر دارو در کرمان اجرایی شد
توليد ايرانی:علی اکبر خادم نعمت‌الهی با بیان اینکه مردم با اهدای داروهای خود به این مرکز می‌توانند همشهریان بیمار خود را از مشکلات درمانی رهایی بخشند تاکید کرد: شهروندان با نذر داروهای اضافه، دست‌نخورده و مدت‌دار خود با فعالیتی نیکوکارانه و خداپسندانه در ماه محرم، التیامی بر زخم‌های محرومان می‌گذارند.
وی اظهار داشت: اجرای طرح نذر دارو به ۲ حالت جمع‌آوری کمک‌های دارویی مردمی و قرار دادن کارتخوانی برای خریداری داروهای حیاتی و مهم بر اساس نیاز نیازمندان اجرایی شده است که می‌تواند گامی هرچند کوچک برای کمک به شهروندان نیازمند باشد.
مدیر داخلی داروخانه دوستی شعار ادامه داد: صحت و سلامت داروهای دریافت شده توسط دکتر داروساز کنترل و بررسی می‌شوند و افراد می‌توانند با مراجعه به این داروخانه کمک‌های خود را اهدا کنند.
وی گفت: طرح نذر دارو از روز شنبه در شهر کرمان اجرایی و استقبال مطلوبی تاکنون از این طرح شده است و امیدواریم مردم کرمان با ادامه این روند و حمایت از طرح‌های اینچنینی منشا اثری نیک در زندگی شهروندان و محرومان شوند.
 
کد مطلب: 12279
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *