سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
۰
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴

اعلام آمادگی روسیه برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه پیام

نمایندگانی از وزارت صنعت روسیه با حضور در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن دیدار با مدیرعامل این فرودگاه، آمادگی خود را برای حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور روسیه در این فرودگاه اعلام کردند.
اعلام آمادگی روسیه برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه پیام
توليد ايرانی:هیات روسی متشکل از رئیس و نمایندگان بازرگانی روسیه (زیرمجموعه وزارت صنعت روسیه) در جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه‌گذار آن کشور ضمن حضور در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، از ظرفیت‌های موجود بازدید کردند.

‌در این دیدار مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات موجود فرودگاه پیام، بیان کرد: در کنار فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود، امکان فعالیت‌های اجرایی عمرانی و خدماتی نیز در این فرودگاه مهیا است.
نادر ثناگو مطلق ادامه داد: با نیازسنجی‌های صورت گرفته توسط خود شرکت‌های سرمایه گذار، بازار فروش محصولات و تولیدات در کشور وجود دارد و حتی امکان صادرات نیز به سایر کشور‌ها است.

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام در این جلسه موضوع نزدیک بودن به پایتخت را مزیت این منطقه دانست و گفت: این مزیت موجب شده است بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی و حتی برند‌ها‌ی برتر کشور، استان البرز را برای فعالیت خود انتخاب کنند.

ثنا‌گو مطلق با اشاره به امکان فعالیت در حوزه مونتاژ قطعات در منطقه اقتصادی پیام، گفت‌: منطقه ویژه اقتصادی پیام آمادگی دارد در یک همکاری مشترک فرصت ایجاد کارخانه مونتاژ قطعات دستگاه‌های اتوبوس و همچنین کارگاه‌های تعمیرات هلی‌کوپتری را با سرمایه‌گذاران کشور روسیه فراهم سازد؛ بنابراین گزارش این هیات روسی که با هدف بررسی میدانی شرایط و امکانات و ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور یافته بودند از بخش‌های فرودگاهی، ترمینال و منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کردند.
مقرر شد مراحل قانونی و مکاتبات رسمی جهت ادامه همکاری‌ها توسط طرفین تا انعقاد تفاهم نامه فی‌مابین پیگیری شود.
کد مطلب: 10579
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *