اعلام آمادگی روسیه برای سرمایه‌گذاری در فرودگاه پیام

11 مرداد 1398 ساعت 16:44

نمایندگانی از وزارت صنعت روسیه با حضور در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام ضمن دیدار با مدیرعامل این فرودگاه، آمادگی خود را برای حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور روسیه در این فرودگاه اعلام کردند.


تولید ایرانی:هیات روسی متشکل از رئیس و نمایندگان بازرگانی روسیه (زیرمجموعه وزارت صنعت روسیه) در جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه‌گذار آن کشور ضمن حضور در فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، از ظرفیت‌های موجود بازدید کردند.

‌در این دیدار مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات موجود فرودگاه پیام، بیان کرد: در کنار فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود، امکان فعالیت‌های اجرایی عمرانی و خدماتی نیز در این فرودگاه مهیا است.
نادر ثناگو مطلق ادامه داد: با نیازسنجی‌های صورت گرفته توسط خود شرکت‌های سرمایه گذار، بازار فروش محصولات و تولیدات در کشور وجود دارد و حتی امکان صادرات نیز به سایر کشور‌ها است.

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام در این جلسه موضوع نزدیک بودن به پایتخت را مزیت این منطقه دانست و گفت: این مزیت موجب شده است بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی و حتی برند‌ها‌ی برتر کشور، استان البرز را برای فعالیت خود انتخاب کنند.

ثنا‌گو مطلق با اشاره به امکان فعالیت در حوزه مونتاژ قطعات در منطقه اقتصادی پیام، گفت‌: منطقه ویژه اقتصادی پیام آمادگی دارد در یک همکاری مشترک فرصت ایجاد کارخانه مونتاژ قطعات دستگاه‌های اتوبوس و همچنین کارگاه‌های تعمیرات هلی‌کوپتری را با سرمایه‌گذاران کشور روسیه فراهم سازد؛ بنابراین گزارش این هیات روسی که با هدف بررسی میدانی شرایط و امکانات و ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی پیام حضور یافته بودند از بخش‌های فرودگاهی، ترمینال و منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کردند.
مقرر شد مراحل قانونی و مکاتبات رسمی جهت ادامه همکاری‌ها توسط طرفین تا انعقاد تفاهم نامه فی‌مابین پیگیری شود.


کد مطلب: 10579

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/10579/اعلام-آمادگی-روسیه-سرمایه-گذاری-فرودگاه-پیام

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com