يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴

ایجاد فرصت های جدید شغلی با افتتاح تعدادی واحد تولیدی در زرندیه

استاندار مرکزی از ایجاد فرصت های جدید شغلی در شهرستان زرندیه، با افتتاح تعدادی واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف صنعت و کشاورزی طی چند ماه آینده خبر داد.
ایجاد فرصت های جدید شغلی با افتتاح تعدادی واحد تولیدی در زرندیه
به گزارش توليد ايرانی؛ سید علی آقازاده در جریان بازدید از چند واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های موثری در حوزه صنعت و کشاورزی شهرستان زرندیه دنبال می شود که نویدبخش افزایش اشتغال و تولید در استان مرکزی است.

وی با اشاره به بازدید از واحد در دست ساخت تولید مواد شیمیایی گفت: این واحد تولیدی توان تولید هشت میلیون لیتر سم در ۴۰۰ نوع مختلف را دارد و هشت میلیون تن انواع کودهای شیمیایی را نیز تولید می کند که می توان از آن به عنوان یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی نام برد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی  ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۲ ماه آینده به عرصه  تولید می پیوندد و برای بهره برداری از این واحد تولیدی سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری  شده است.
استاندار مرکزی توضیح داد: با آغاز به کار این واحد تولید سم و کود ۲۰۰ مورد اشتغال مستقیم و ۲ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد می شود.

آقازاده همچنین با اشاره به بازدید از مجتمع کشت و صنعت زرندیه، گفت: این مجموعه قابلیت بالایی در زمینه تولید بذر و محصولات کشاورزی دارد و کار ساخت صنایع تبدیلی غذایی نیز در این منطقه در دست انجام است که تاکنون برخی از واحدهای آن به صورت آزمایشی راه اندازی شده و تولید انبوه آن مهرماه روانه بازار می شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی واحد تولید پرک جو در این مجتمع  امروز آغاز شده و قرار است با توجه به خریداری شدن ماشین آلات ظرف ۶۰ روز آینده به بهره برداری برسد.

آقازاده گفت: همه سرمایه گذاری این مجتمع خصوصی است البته مشکلاتی هم وجود دارد که قرار است با حمایت بخش دولتی برطرف شود.
کد مطلب: 10541
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *