ایجاد فرصت های جدید شغلی با افتتاح تعدادی واحد تولیدی در زرندیه

10 مرداد 1398 ساعت 14:44

استاندار مرکزی از ایجاد فرصت های جدید شغلی در شهرستان زرندیه، با افتتاح تعدادی واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف صنعت و کشاورزی طی چند ماه آینده خبر داد.


به گزارش تولید ایرانی؛ سید علی آقازاده در جریان بازدید از چند واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات و فعالیت های موثری در حوزه صنعت و کشاورزی شهرستان زرندیه دنبال می شود که نویدبخش افزایش اشتغال و تولید در استان مرکزی است.

وی با اشاره به بازدید از واحد در دست ساخت تولید مواد شیمیایی گفت: این واحد تولیدی توان تولید هشت میلیون لیتر سم در ۴۰۰ نوع مختلف را دارد و هشت میلیون تن انواع کودهای شیمیایی را نیز تولید می کند که می توان از آن به عنوان یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی نام برد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی  ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۲ ماه آینده به عرصه  تولید می پیوندد و برای بهره برداری از این واحد تولیدی سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری  شده است.
استاندار مرکزی توضیح داد: با آغاز به کار این واحد تولید سم و کود ۲۰۰ مورد اشتغال مستقیم و ۲ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد می شود.

آقازاده همچنین با اشاره به بازدید از مجتمع کشت و صنعت زرندیه، گفت: این مجموعه قابلیت بالایی در زمینه تولید بذر و محصولات کشاورزی دارد و کار ساخت صنایع تبدیلی غذایی نیز در این منطقه در دست انجام است که تاکنون برخی از واحدهای آن به صورت آزمایشی راه اندازی شده و تولید انبوه آن مهرماه روانه بازار می شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی واحد تولید پرک جو در این مجتمع  امروز آغاز شده و قرار است با توجه به خریداری شدن ماشین آلات ظرف ۶۰ روز آینده به بهره برداری برسد.

آقازاده گفت: همه سرمایه گذاری این مجتمع خصوصی است البته مشکلاتی هم وجود دارد که قرار است با حمایت بخش دولتی برطرف شود.


کد مطلب: 10541

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/10541/ایجاد-فرصت-های-جدید-شغلی-افتتاح-تعدادی-واحد-تولیدی-زرندیه

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com