يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

رونق تولید داخلی در گرو جلوگیری از واردات محصولات مشابه خارجی است

استاندار مرکزی گفت: رونق تولید داخلی در گرو جلوگیری از واردات محصولاتی است که توان تولید آنها در کشور وجود دارد و این مهم باید توسط مدیران مربوطه در استان مرکزی با جدیت پیگیری شود.
رونق تولید داخلی در گرو جلوگیری از واردات محصولات مشابه خارجی است
به گزارش توليد ايرانی؛ سیدعلی آقازاده صبح سه شنبه در جریان بازدید از یک واحد تولید قطعات خودرو در اراک اظهار داشت: قطعات خودرو در بسیاری از واحدهای صنعتی استان مرکزی و دیگر استان ها ساخته و تولید می شود که برخی از این محصولات، نه تنها با نوع خارجی برابری می کند، بلکه از لحاظ کیفیت بهتر از نوع مشابه خارجی است.

وی بیان کرد: جلوگیری از واردات اینگونه محصولات که در داخل توان تولید آن وجود دارد، می تواند در رشد و بالندگی صنعت و رونق تولید در استان موثر باشد و زمینه پویایی و ارتقای اقتصادی استان مرکزی را فراهم کند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در این راستا پیگیری برای جلوگیری از واردات اینگونه محصولاتی که واحدهای تولیدی استان، قابلیت تولید آن را دارند، باید در دستور کار مدیران دستگاه های مرتبط و مسئول قرار گیرد.

گفتنی است، آقازاده استاندار مرکزی امروز از چند واحد صنعتی و تولیدی دیگر در شهرک های صنعتی شهرستان اراک، به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی ها و مشکلات این واحدها بازدید خواهد کرد.
کد مطلب: 13874
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *