چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
۰
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸

ایجاد بازارچه‌های مرزی به رونق اقتصادی گلستان کمک می کند

استاندار گلستان گفت: به دنبال ایجاد بازارچه‌های مرزی پررونق هستیم و با اجرای چنین پروژه هایی رونق ماندگاری در روستاها را هم شاهد خواهیم بود
ایجاد بازارچه‌های مرزی به رونق اقتصادی گلستان کمک می کند
به گزارش توليد ايرانی؛ هادی حق شناس بعدازظهر یکشنبه در بازدید از کشتگاه خورشیدی روستای دوزالوم بخش مرزی داشلی برون اظهار کرد: پروژه کشتگاه خورشیدی که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در یکی از نقاط محروم مرزی اجرا شده، علاوه بر رونق اشتغال موجب رونق صادرات این منطقه هم شده است.

وی افزود: اجرای این پروژه، بیکاری در روستا و حتی روستاهای اطراف را مخصوصاً برای بانوان به حداقل رسانده است و علاوه بر آن، ۹۵ درصد محصول تولیدی هم صادر می شود.
حق شناس گفت: به دنبال افزایش چنین کارگاه هایی هستیم چرا که با جلوگیری از هدر رفت میوه ها به تولید کننده کمک می کند و رونق اقتصادی را هم به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد بازارچه‌های مرزی پررونق هستیم، ادامه داد: با اجرای چنین پروژه هایی و ایجاد رونق اقتصادی، رونق ماندگاری در روستاها را هم خواهیم داشت.
استاندار گلستان گفت: مرز ریلی اینچه برون ظرفیت بالقوه ای برای ترانزیت کالا از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشورهای آسیای میانه است و تلاش می‌کنیم با فعال کردن پایانه‌های مرزی ریلی و زمینی، از این ظرفیت بالقوه، نهایت بهره را ببریم.
کد مطلب: 9269
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *