يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
۰
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸

اعطای تسهیلات برای تولید شناور‌های داخلی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات به بخش خصوصی از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر برای ساخت شناور‌های داخلی پرداخت می‌شود.
اعطای تسهیلات برای تولید شناور‌های داخلی
به گزارش توليد ايرانی؛ محمد راستاد‌، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۸ توسعه زیرساخت‌های فاز سه ترمینال کانتینری بندر شهید رجایی است، گفت: امیدواریم با اقداماتی که در این حوزه انجام می‌شود تا پایان سال بتوانیم بخش اول طرح توسعه‌ای بندر شهید رجایی را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.
وی افزود: امسال یک پست اسکله طرح توسعه فاز سه بندر شهید رجایی را تکمیل و به بهره برداری می‌رسانیم و در سایر بنادر هم بدون وقفه و بر اساس برنامه ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، زیرساخت‌ها را توسعه و تجهیز بنادر را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.
راستاد با اشاره به اقدامات سازمان بنادر برای  رونق تولید گفت: امسال توجه بسیار زیادی به رونق تولید خواهیم داشت و از توانمندی‌های داخلی کشور برای تأمین ناوگان خود استفاده خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: امسال تمام امکانات و تجهیزات دریایی و بندری خود را از طریق سازندگان داخلی و نیرو‌های متخصص کشور تأمین خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه چندی پیش  نخستین جلسه شورای مدیران ارشد ارگان‌های دریایی را به میزبانی شرکت نفت فلات قاره داشتیم، گفت: در این جلسه تمام ارگان‌ها متناسب با فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، نظرات، انتقادات و مشکلات خود را مطرح کردند.
راستاد بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیتی دریایی کشور از تمام ظرفیت‌ها و توان خود برای بهبود حوزه دریایی کشور استفاده می‌کند و از تمام صنایع دریایی و کشتیرانی کشور با تمام توان خود حمایت خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: موافقت‌نامه طرح تحول صنایع دریایی با حضور سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و وزارت صمت به امضا رسید و در این حوزه هم اقدامات بسیار زیادی را در دستور کار داریم.

وی توضیح داد: امیدواریم امسال شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه صنایع دریایی و کشتیرانی باشیم و در این بخش سازمان بنادر و دریانوردی تمام نیاز‌های ناوگان عملیاتی خود را از طریق سازندگان داخلی تأمین خواهد کرد.
راستاد اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی از محل وجوه اداره شده خود تسهیلات مناسبی به متقاضیان بخش خصوصی برای ساخت انواع شناور‌های مورد نیاز کشور و همچنین حوزه کشتی سازی داخلی اعطا می‌کند تا رونق بخش دریایی کشور شود.
کد مطلب: 7895
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *