دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸

اقتصاد روسیه شگفتی آفرید!

تولید روسیه سریع‌ترین رشد را در نزدیک به ۱۸ سال گذشته در ماه مارس داشته است.
اقتصاد روسیه شگفتی آفرید!
به گزارش توليد ايرانی،     نظرسنجی تجاری نشان داد که فعالیت در بخش تولید روسیه در ماه مارس با سریع‌ترین نرخ در نزدیک به ۱۸ سال اخیر گسترش یافته است زیرا تجارت جدید صادراتی برای اولین‌بار در پنج ماه گذشته رشد کرده است.

شاخص مدیران خرید جهانی برای تولید روسیه از ۵۴.۷ در فوریه به ۵۵.۷ در ماه مارس افزایش یافت. احیای این بخش از ماه‌های اولیه درگیری روسیه به اوکراین تا حد زیادی به تقاضای داخلی بستگی دارد زیرا برخی از بازارها از روسیه دوری کرده‌اند.

مسکو به ویژه در بخش تولید هزینه‌های زیادی می‌کند و پول نقد را به بخش دفاعی وارد می‌کند تا تولید نظامی را افزایش دهد. داده‌های هفته گذشته نشان داد که صنعت دفاعی در ماه فوریه رشد شدیدتری نسبت به پیش بینی ها در تولید صنعتی داشته است اما سفارشات صادراتی جدید برای اولین‌بار از اکتبر گذشته افزایش یافت.

اس‌اندپی گلوبال در بیانیه‌ای اعلام کرد که طبق گزارش‌ها، تقاضای مشتریان خارجی بیشتر ناشی از گسترش به بازارهای صادراتی جدید و موفقیت مشتریان جدید است. شرکت‌ها اشتغال را با سریع‌ترین نرخ از نوامبر ۲۰۰۰ افزایش دادند و در میان تلاش‌ها برای بازسازی سهام شاهد افزایش قابل‌توجهی در خرید نهاده بودند.
کد مطلب: 38319
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *