يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰

امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در صنعت نفت

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: وزارت نفت از اقدام‌های نوآورانه حمایت می‌کند و در این راستا نیز چند قرارداد کلان تولید بار اول در چهار شرکت اصلی وزارت نفت در دومین همایش پتروتک امضا می شود.
امضای چند قرارداد کلان تولید بار اول در صنعت نفت
به گزارش توليد ايرانی، عظیم کلانتری‌اصل امروز در نشست خبری دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش‌بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت (پتروتک) که هفته آینده برگزار می‌شود، با بیان اینکه این کنفرانس با همکاری تمام ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود، اظهار کرد: آیین افتتاحیه دومین رویداد پتروتک روز سه‌شنبه هفته آینده (۲۸ آذرماه) برگزار خواهد شد.

به گفته وی چهار نشست تخصصی درباره نیازهای فناورانه و توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای چهار شرکت اصلی وزارت نفت در عصر روز سه‌شنبه (۲۹ آذرماه) و صبح روز چهارشنبه (۳۰ آذرماه) برگزار می‌شود که این نشست‌ها نسبت به سال گذشته تخصصی‌تر شده است و اهداف مشخصی را دنبال می‌کند.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با بیان اینکه توسعه دانش‌فنی زنجیره ارزش پتروشیمی از مسائل اصلی کشور است که اقدام‌های بسیار مطلوبی در این زمینه انجام شده است، گفت: مسائل مرتبط با محیط زیست و ارتقای عملکرد صنعت با این هدف نیز در این رویداد بررسی می‌شود.

به گفته وی اقدام‌های بسیار مطلوبی در دو سال گذشته همسو با سیاست‌های دولت در زمینه افزایش ظرفیت خدمات فنی‌مهندسی انجام شده است و حمایت‌های خوبی نیز از اقدام‌های نوآورانه انجام خواهد شد.
 
کد مطلب: 37853
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *