يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۹

زنجان از استان‌های پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور است

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه استان زنجان یکی از استان‌های پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور است، گفت: یکی از مهمترین مسائل مهم سفر به این استان، مسئله تشویق و جذب سرمایه‌گذاران خارجی است که ظرفیت بیشتری نسبت به وضعیت فعلی دارد.
زنجان از استان‌های پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور است
به گزارش توليد ايرانی سید احسان خاندوزی (پنجشنبه،۱۶ آذرماه) در حاشیه افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به دستور کارهایی که در حوزه حل مسائل اقتصادی استان‌ها از سوی رئیس‌جمهور تکلیف شده است، مسائل مدیران اجرایی استان زنجان و بخش خصوصی زنجان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استان زنجان یکی از استان‌های پیشرو در استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی کشور است، افزود: یکی از مهمترین مسائل مهم سفر به استان زنجان، مسئله تشویق و جذب سرمایه‌گذاران خارجی است که ظرفیت بسیار بیشتری نسبت به وضعیت فعلی دارد.

این مسئول تصریح کرد: با همکاری خوبی که مابین استانداری زنجان با وزارت اقتصاد و دارایی صورت گرفت، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان افتتاح شد. 

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اطلاعات داده شده در ۶ ماه اول، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ثبت شده در استان زنجان توسط سرمایه‌گذاران خارجی قطعیت یافته است که با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان زنجان سال آینده شاهد به ثمر رساندن ارقام جدید باشیم.

وی در خصوص ابربدهکاران بانکی نیز گفت: سیاست وزارتخانه طبق قانون بودجه سال گذشته شروع و بدون وجود حکم قانونی ادامه دارد که موجب تمکین بدهکاران مالیاتی برای پرداخت معوقات شده و ظرفیت بیشتری برای تسهیلات گیرندگان دیگر در شبکه بانکی ایجاد می‌کند.
 
کد مطلب: 37828
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *