دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲

۴ محور در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از بازگشایی چهار محور "نگور، فنوج_اسپکه و نگور به بریس و محور روستایی کلات "در جنوب استان خبر داد.
۴ محور در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد
به گزارش توليد ايرانی ؛      به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، آقای جلال الدین قادری گفت : براثر بارندگی‌های چند روز اخیر ۹ محور در جنوب استان مسدود شد که با تلاش راهداران بعد از فروکش کردن سیلاب چهار مسیر ذکر شده بازگشایی شد.

وی ادامه داد: همچنان پنج محور روستایی ماجیرو، محور مرزی ریمدان، محور دج ها، محور پارک_پیرسهراب و محور فتعلی کلات به عورکی همچنان مسدود است.

قادری با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌های جنوب سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند افزود: پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیرو‌های راهداری ریزش برداری در محور‌های جنوب استان انجام و عملیات بازگشایی محور‌های مسدود شده همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:۳۱۰ کیلومتر از راه‌های جنوب استان در اثر سیل آسیب دیده است که از این میزان ۴۰ کیلومتر راه اصلی،۷۰ کیلومتر راه فرعی و ۲۰۰ کیلومتر به راه‌های روستایی اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان مطلع شوند.
کد مطلب: 37111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *