يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
۰
پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۲

رمز موفقیت اقتصاد روسیه در سایه جنگ؟

یک نظرسنجی تجاری امروز پنجشنبه نشان داد که فعالیت در بخش تولید روسیه در ماه آگوست با سریع‌ترین نرخ از ژانویه افزایش یافت که ناشی از تقاضای داخلی قوی‌تر بود که باعث افزایش فروش شد.
رمز موفقیت اقتصاد روسیه در سایه جنگ؟
به گزارش توليد ايرانی؛      شاخص مدیران خرید اس اند پی گلوبال در ماه آگوست از ۵۰.۳ در ماه قبل به ۵۱.۷ رسید و بالاتر از مرز ۵۰ صعود کرد که افزایش فعالیت‌ها را از انقباضات جدا می‌کند.

تولید در این بخش در ماه آگوست پس از شش ماه انقباض که در فوریه آغاز شد، افزایش یافت و این زمانی بود که روسیه ۱۰ها هزار نیرو را به اوکراین فرستاد و تحریم‌های بی‌سابقه‌ای از سوی غرب علیه روسیه ایجاد کرد.

اس‌اندپی گلوبال در یک نظرسنجی ماهانه اعلام کرد که افزایش تولید با تقاضای مشتری قوی‌تر و افزایش ورودی سفارشات جدید مرتبط است.
افزایش فروش جدید در ماه آگوست سریع‌ترین افزایش فروش از آوریل ۲۰۱۹ بود زیرا شرکت‌ها به کسب مشتریان جدید و تقاضای مشتریان قوی‌تر در بازار داخلی اشاره کردند اما سفارشات صادراتی جدید برای هفتمین ماه متوالی کاهش یافت و نرخ انقباض به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته رسید.

به نقل از رویترز، این نظرسنجی نشان داد که اعتماد تجاری در میان تولیدکنندگان روسی با وجود موانع اقتصادی، همچنان خوش‌بین بود. اس‌اندپی گلوبال اعلام کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که خوش‌بینی ناشی از امید به تقاضای بیشتر مشتری و سرمایه‌گذاری در بازاریابی و تبلیغات بود.
کد مطلب: 36595
برچسب ها: روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *