پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶

تخفیف رجا به مسافران به مناسبت دهه کرامت

شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) طرح ویژه «دهه کرامت» را با ارائه تخفیف و هدایای ویژه اجرا می‌کند.
تخفیف رجا به مسافران به مناسبت دهه کرامت
به گزارش توليد ايرانی؛        سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقلی رجا با اعلام این خبر گفت: به مسافران با نام‌های مبارك «معصومه» و «رضا» كه در بازه‌ زماني 11 الی 21 خردادماه از طریق سایت رجا بليت قطارهای رجا به مقصد شهر مقدس مشهد را خريداري کنند، 20 درصد تخفيف اعطا مي‌شود.

علیرضا علی سلیمانی با اعلام اینکه اعمال اين تخفيفات، بدون نياز به هيچ‌گونه مراحل اداري در فرآيند خريد بليت، به صورت خودكار و بدون محدوديت در مسيرهای منتهی به مشهد صورت مي‌پذيرد، افزود: در این طرح به مسافران خردسال با اسامی مزین به نام "معصومه" که در تاریخ 10 الی 11 خرداد ماه و مسافران خردسال با اسامی مزین به نام "رضا" که در تاریخ 20 الی 21 خرداد ماه 1401 با قطارهای 4 و 5 ستاره شرکت رجا به مقصد مشهد مقدس سفر می‌کنند، بسته هدیه سرگرمی مذهبی اهدا می‌شود.

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن 1539 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان در اقصی نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهاد‌ها و انتقادهای آنان است.
کد مطلب: 35181
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *