پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
۰
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳

مردم دچار وسوسه تبلیغات غیرواقعی خرید ملک نشوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه تبلیغات زیادی درباره خرید ملک و زمین با قیمت‌های پایین و وسوسه کننده در شهر وجود دارد، از مردم خواست آگاه باشند و بدون استعلام، سرمایه گذاری نکنند و فریب نخورند.
مردم دچار وسوسه تبلیغات غیرواقعی خرید ملک نشوند
به گزارش توليد ايرانی؛         خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفتگوی تلفنی  گفت: در برخی از آگهی‌ها، قیمت زمین بسیار ارزان است و همین موضوع باعث سرمایه گذاری مردم در این طرح‌ها می‌شود که مشکلات زیادی برای خریداران ايجاد کرده است.

وی تصریح کرد: برای استعلام از اینکه ملک خریداری شده مشکل حقوقی نداشته باشد باید به واحد املاک و حقوق ادارات راه و شهرسازی مراجعه شود تا مردم از وضع ملک آگاه شوند و بعد سرمایه گذاری کنند.

تبلیغ پیش فروش زمین با نام «طرح ملی مسکن» غیر قانونی است
محبت‌خواه افزود: برای تبلیغ هرگونه پیش فروش ساختمان، فروشنده باید مجوز از وزارت راه و شهرسازی، اداره فرهنگ و وزارت کار و رفاه اجتماعی داشته باشد.

وی ادامه داد: متقاضیان پیش خرید مسکن، قبل از پرداخت پول حتما از حوزه راه و شهرسازی استان خود استعلام بگیرند و هرگونه تبلیغ پیش فروش زمین دولتی و با نام طرح ملی مسکن، غیر قانونی است.

محبت‌خواه درباره تعاونی‌های مشکل دار مسکن در استان تهران هم گفت: ۳۷۲ واحد در بنیاد مسکن، ۱۷۰۰ واحد در شهر‌های جدید، ۷ هز ار واحد در پردیس و ۹ هزار واحد تعاونی مسکن در شهر پرند وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه متولی تعاونی‌ها؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اقدامات لازم را انجام دهد تا تکلیف این تعاونی‌ها روشن شود.
کد مطلب: 34022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *