پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰

صدور حکم تعطیلی ۴۴ شرکت حمل کالا و مسافر در خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان رسیدگی به پرونده تخلف ۳۸۹ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ۴۴ شرکت در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر در خوزستان حکم تعطیلی دریافت کردند.
صدور حکم تعطیلی ۴۴ شرکت حمل کالا و مسافر در خوزستان
به گزارش توليد ايرانی؛         غلامعباس بهرامی نیا در گفت‌وگویی با اشاره به بررسی ۳۸۹ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: از این تعداد ۳۱۵ پرونده در حوزه کالا و ۷۴ پرونده در حوزه مسافر بوده است.

وی افزود: در حوزه شرکت‌های حمل و نقل کالا، برای ۴۰ شرکت حکم تعطیلی صادر شد و ۲۰۰ شرکت مشمول پرداخت جریمه نقدی شدند و همچنین ۲۵ شرکت تذکر کتبی دریافت کردند و ۵۰ شرکت نیز تبرئه و ملزم به رعایت ضوابط شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در حوزه شرکت‌های حمل و نقل مسافربری نیز ۱۰ شرکت تذکر کتبی دریافت کردند و ۵۰ شرکت مشمول جریمه نقدی، ۴ شرکت تعطیل و ۱۰ شرکت نیز تبرئه شدند.

بهرامی نیا عمده تخلف شرکت‌ها را عدم پرداخت کرایه و سوء استفاده از کد پستی عنوان کرد و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ضوابط تاسیس و بهره‌برداری از شرکت‌های حمل و نقل بین شهری را ابلاغ کرده است و همه این شرکت‌ها در استان ملزم به اجرای این ضوابط هستند.
وی ادامه داد: طبق این ضوابط در صورت توقف فعالیت‌های حمل و نقل این شرکت‌ها، پروانه فعالیت آن‌ها توسط این اداره بررسی و در صورت تخلف، لغو خواهد شد.
کد مطلب: 34011
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *