جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲

دستگاه تولید درپوش‌های بطری در کشور تولید شد

دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی که در تولید درپوش های پلاستیکی توسط صنایع استفاده می‌شود، توسط یک شرکت دانش‌بنیان تولید شد.
دستگاه تولید درپوش‌های بطری در کشور تولید شد
به گزارش توليد ايرانی؛        حسین ابراهیم پور، عضو هیات مدیره این شرکت دانش بنیان با اشاره به این که دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی برای قالب گیری و فشرده سازی مداوم استفاده می‌شود، گفت: دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی به عنوان نوآوری نسل دوم پردازش قالب گیری درپوش پلاستیکی، همه اندازه های CSD و درب بطری های آب را تولید می کند.

وی با بیان این که دستگاه تزریق چرخشی درب بطری پلاستیکی قادر به تولید درب بطری با کارایی و کیفیت بالا است، ادامه داد: این دستگاه تمام اتوماتیک بوده و با راندمان خروجی بالا، مصرف کم و صرفه جویی در زمان و انرژی یک دستگاه ایده آل برای تولید انواع درب بطری به حساب می آید.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، ابراهیم پور با بیان اینکه این دستگاه توسط رایانه کنترل می شود و از پایداری و دوام عالی برخوردار است، اظهار کرد: درب های ساخته شده توسط این دستگاه ظاهری صاف و زیبا، بدون نقطه تزریق و انطباق دقیق اندازه دارند و در مقایسه با دستگاه تزریق سنتی مشابه، خروجی آن تا ۳ برابر افزایش یافته است.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: ساخت دستگاه تزریق درب بطری پلاستیکی در داخل کشور، مانع خروج حجم زیادی ارز از کشور شده است و مشخصا با توجه به شرکت ها و محصولات دانش بنیان داخلی می توان در این عرصه موفقیت های بیشتری را نیز کسب کرد.
کد مطلب: 33577
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *