يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
۰
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۴

ادغام واحدهای موبایل و دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس در بزرگترین تغییر و تحولاتی که از سال ۲۰۱۷ صورت می گیرد، اعلام کرد واحدهای موبایل و دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی خود را ادغام کرده و مدیران عامل جدیدی را معرفی کرد.
ادغام واحدهای موبایل و دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی سامسونگ
به گزارش توليد ايرانی؛          این اقدام با هدف ساده کردن ساختار و متمرکز شدن به کسب و کار رو به رشد تراشه سامسونگ انجام می شود و جدیدترین نشانه از تغییر متمرکز در بزرگترین سازنده تراشه حافظه و تلفن هوشمند جهان پس از اعطای عفو مشروط به لی جائه یونگ، نایب رییس هیات مدیره سامسونگ و آزادی وی از زندان در اوت است.

هان جونگ هی، مدیر کسب و کار نمایش بصری به مقام نایب رییس هیات مدیره و یکی از مدیران عامل شرکت منصوب شد و مدیریت واحد ادغام شده جدید را برعهده خواهد داشت و همچنین کسب و کار تلویزیون را هدایت می کند.

کیونگ کایه هیون، مدیرعامل سامسونگ الکترو مکانیکس، به عنوان یکی از مدیران عامل سامسونگ الکترونیکس منصوب شد و هدایت واحد تراشه و قطعه این شرکت را برعهده خواهد داشت.
اندازه کسب و کارهای یکپارچه شده سامسونگ یکسان نیست. کسب و کار موبایل در سه ماهه ژوییه تا سپتامبر ۳.۳۶ تریلیون وون سود عملیاتی گزارش کرد در حالی که سود کسب و کار واحد دستگاههای الکترونیکی مصرفی ۷۶۰ میلیارد وون بود.

آخرین باری که سامسونگ الکترونیکس مدیران داخلی جدیدی انتخاب کرد، اواخر سال ۲۰۱۷ بود.
گروه سامسونگ در حوزه‌هایی مانند نیمه رسانا، هوش مصنوعی، رباتیک و زیست دارو متمرکز شده است و قصد دارد ۲۴۰ تریلیون وون (۲۶۰ میلیارد دلار) در این حوزه‌ها در سه سال آینده سرمایه گذاری کند.

سامسونگ الکترونیکس که پرچمدار گروه است، قصد دارد با سرمایه گذاری حدود ۱۵۰ میلیارد دلار، تا سال ۲۰۳۰ از شرکت TSMC به عنوان بزرگترین تولیدکننده قراردادی تراشه جهان سبقت بگیرد.
بر اساس گزارش رویترز، سامسونگ پس از ماه‌ها رایزنی، پس از سفر رییسش به آمریکا که نخستین سفر خارجی وی در پنج سال گذشته بود، اواخر ماه گذشته شهر تیلور تگزاس را به عنوان محل کارخانه تراشه سازی ۱۷ میلیارد دلاری خود انتخاب کرد.
کد مطلب: 31411
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *