شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱

صرف چهارمیلیارد ریال برای خدمات درمانی مددجویان کمیته امداد در مهاباد

چهار میلیارد ریال برای خدمات درمانی مددجویان کمیته امداد امام در شهرستان مهاباد هزینه شد.
صرف چهارمیلیارد ریال برای خدمات درمانی مددجویان کمیته امداد در مهاباد
به گزارش توليد ايرانی؛        رئیس کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار میلیارد ریال برای کمک به بخش بهداشت و درمان مددجویان زیر پوشش در این شهرستان هزینه شده است.

احمد نوذری افزود: در شش ماه نخست امسال ۵۵۰ میلیون ریال بابت کمک هزینه ۶۵ بیمار صعب العلاج زیر پوشش و نیازمند این شهرستان و یک میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال هم بابت درمان مددجویان و به عنوان کمک هزینه درمانی به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی گفت: برای کمک به تغذیه ۳۲ کودک زیر پنج سال و همچنین کمک به تغذیه ۹۵ مادر باردار هم بیش از ۵۸۸ میلیون ریال در این شهرستان هزینه شده است.

نوذری، با اشاره به اینکه ۲۸۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات به افراد زیر پوشش اهدا شده است،افزود: هم اکنون ۱۰۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد درمهاباد از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار هستتد که سه خانوار با سرپرست مرد و ۱۰۰ خانوار با سرپرست زنان بوده که در هر فصل حق بیمه آنان توسط این نهاد پرداخت می شود.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی شهرستان مهاباد اضافه کرد: امیدواریم این خدمات که گوشه ای از خدمات کمیته امداد است، مقداری از مشکلات نیازمندان را در زمینه های پزشکی و بهداشتی برطرف کند.
کد مطلب: 30165
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *