شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
۰
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۷

باید به سراغ راه‌حل‌های فناورانه در اقتصاد برویم

معاون فرهنگی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از اولین رویداد تا ثریا گفت: در گام دوم انقلاب پیشرفت کشور بالاتر و بیشتر خواهد شد.
باید به سراغ راه‌حل‌های فناورانه در اقتصاد برویم
به گزارش توليد ايرانی ؛         سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح امروز در آخرین روز از اولین رویداد فناورانه تا ثریا در محل لانه سابق جاسوسی آمریکا اعلام کرد: با وجود اینکه کشور ما مورد تحریم ظالمانه قرار گرفته اما جوانان این کشور با شور و انگیزه در عرصه فناوری دستاوردهای مهمی خلق کرده‌اند.

وی گفت: ‌اگر مسؤولان کشور هم با همین روحیه جوانان کار کنند و به جوانان اعتماد کنند در گام دوم انقلاب به مراتب موفق‌تر از 40 سال اول انقلاب خواهیم بود.

معاون فرهنگی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هر قدم امیدآفرین برای کشور توسط جوانان برداشته می‌شود و دشمن را ناامید می‌کند عرصه جهاد امروز در واقع جهاد علمی و فناوری است و همانگونه که دشمن در مقابله با جهاد نظامی و دفاعی از جمهوری اسلامی وحشت دارد باید به همین میزان در عرصه جهاد اقتصادی هم وحشت داشته باشد.

سردار شکارچی گفت:‌کار جوانان فناور برای حل مسائل می‌تواند امید کاذب دشمن را به یأس تبدیل کند.
وی گفت: فعالیت دشمن هوشمند و هدفمندانه است اما کارهای جوانان متخصص برای مملکت امید ایجاد می‌کند و باید در زمینه اقتصاد هم راه‌حل‌هایی فناورانه داشته باشیم.

به گفته وی، اگر از جوانان برای اداره کشور استفاده کنیم می‌توانیم به استقلال اقتصادی کشور بیشتر برسیم و با شروع گام دوم انقلاب قرار استصحنه‌گردان 40 سال دوم انقلاب همین جوانان باشند و گام‌های مهمی بردارند.

سردار شکارچی گفت: مسیری که شهدای انقلاب طی کرده‌اند باید انقلاب به سطح بالای اقتدار در عرصه‌های فرهنگی، نظامی، سیاسی، علمی و اقتصادی برسانیم و در گام دوم انقلاب حرکت عمیق‌تر و بیشتر در زمینه پیشرفت در علم و فناوری و اقتصاد داشته باشیم.
کد مطلب: 25647
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *