پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
۰
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۵

شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان ۱۰۴ سرمایه‌گذاری راکد را تعیین تکلیف کرد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۰۴ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به منظور کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار تعیین تکلیف شد.
شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان ۱۰۴ سرمایه‌گذاری راکد را تعیین تکلیف کرد
به گزارش توليد ايرانی ؛      حسن آل‌بویه روز دوشنبه به رسانه ها افزود: ۱۰۴ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۲۶۹ هزار مترمربع در جلسه هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال، با هدف آزادسازی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال ، بررسی و تعیین تکلیف شد.

وی بیان کرد: ۳۴ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع، در این مدت، فسخ قرارداد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: ‌۶۳ فقره قرارداد با مساحت بیش از ۱۲۳ هزارمترمربع برای ادامه فرایند سرمایه‌گذاری، مهلت دوباره بهره‌برداری اعطا شد.

به گفته وی، سه فقره قرارداد ۹ ماه امسال از دستور کار هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خارج شد.

آل‌بویه با اشاره به ۲ فقره زمین انصرافی در این مدت، یادآور شد: فسخ قراردادهای راکد در آخرین مرحله از تعیین‌ تکلیف نهایی قرار دارد و سعی بر آن است تا فعالیت واحدهای صنعتی حفظ شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تاکید کرد: تعیین تکلیف قراردادهای راکد طبق شیوه‌نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و به منظور اجرای تعهدات طرف‌های قرارداد انجام می‌شود.

 تعداد قراردادهای واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی استان در ۹ ماه گذشته از سال ۹۹نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش یافت.در این مدت، ۱۶۷ فقره قرارداد واگذاری زمین به مساحت ۶۲ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شد.

 کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۶ هکتار است.

استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور محسوب می‌شود.
کد مطلب: 24376
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *