يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
۰
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۶

تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران به روستا‌ها و مناطق محروم

بانک مهر ایران در چارچوب امضای تفاهم‌نامه‌ای با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، به ساکنان روستا‌ها و مناطق محروم، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال پرداخت می‌کند.
تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران به روستا‌ها و مناطق محروم
به گزارش توليد ايرانی ؛       براساس این تفاهمنامه که امروز به امضای آقای مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و آقای محمد امید، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری رسید، بانک مهر ایران، با هدف ایجاد و تثبیت اشتغال در مناطق محروم تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

مدیرعامل بانک مهر ایران در این باره گفت: این تسهیلات، به طرح‌های اشتغالزایی تایید شده از طرف معاونت توسعه روستایی پرداخت می‌شود.

وی افزود: در این تفاهمنامه، فرد متقاضی تسهیلات، با دریافت معرفی نامه کتبی از معاونت توسعه روستایی به یکی از شعب بانک مهر ایران مراجعه کرده و مطابق با ضوابط، تسهیلات را دریافت خواهد کرد. وی گفت: کارمزد این تسهیلات که قرض الحسنه و برای ایجاد اشتغال است ۴ درصد و دوره بازپرداخت آن ۴۸ ماهه است.

مدیرعامل بانک مهر ایران افزود: افرادی که از سوی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری معرفی می‌شوند، تا سقف تسهیلاتی که بانک مرکزی تعیین می‌کند، از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال استفاده می‌کنند.
کد مطلب: 24264
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *