جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
۰
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۷

نماینده مجلس: باید ظرفیت مطلوب بازار سرمایه را در اقتصاد ملی حفظ کنیم

عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس با بیان اینکه خوشبختانه این روز‌ها بر اساس برخی تدابیر شاخص بورس مقداری رشد پیدا کرده است، گفت: امیدواریم این تدابیر در چارچوب حمایت از بازار سرمایه و حفظ سرمایه مردم در این بازار ادامه داشته باشد تا ظرفیت مطلوب این بازار در اقتصاد ملی حفظ شود.
نماینده مجلس: باید ظرفیت مطلوب بازار سرمایه را در اقتصاد ملی حفظ کنیم
به گزارش توليد ايرانی   ؛   

علی‌اکبر کریمی
، در ارزیابی خود از عملکرد بازار سرمایه و نظارت سازمان بورس در این زمینه گفت: بازار سرمایه به عنوان محلی برای سرمایه گذاری میلیونی آحاد مردم مد نظر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: اما این واقعیت وجود دارد که سقوط شاخص بازار سرمایه از دو میلیون به یک میلیون و دویست و کمتر از آن، صدمات عظیمی به میلیون‌ها نفر از سرمایه گذاران در این بخش وارد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تحمل صدمات بازار سرمایه برای مردم سنگین بود، اظهارداشت: انتظاری که از دولت می‌رفت این نبود که الزاماً در بازار سرمایه دخالت کند چراکه بازار سرمایه ساز و کار‌های خود را دارد، ولی قطعاً در قالب همان ساز و کار‌های قانونی باید روش‌هایی برای رونق بازار و ایجاد انگیزه، برای افزایش شاخص به وجود بیاید.

این نمانیده مجلس بیان داشت: خوشبختانه این روز‌ها بر اساس برخی تدابیر شاخص بورس مقداری رشد پیدا کرده و امیدواریم این تدابیر در چارچوب حمایت از بازار سرمایه و حفظ سرمایه مردم در این بازار ادامه داشته باشد تا ظرفیت مطلوی این بازار در اقتصاد ملی حفظ شود.
کد مطلب: 23643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *