سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
۰
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۴

فراخوان اتحادیه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مناطق محروم

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور اتحادیه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در اقدامی خیرخواهانه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت تهیه اقلام بهداشتی برای مناطق محروم فراخوان عمومی اعلام کرد.
فراخوان اتحادیه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مناطق محروم
توليد ايرانی:همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و کمبود اقلام بهداشتی در بین مردم استان‌های محروم، اتحادیه صنایع پایین دستی پتروشیمی در اقدامی خیرخواهانه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت تهیه اقلام بهداشتی برای مناطق محروم اعلام فراخوان عمومی کرد.
متن این فراخوان به شرح زیر است:  
کلیه هم وطنان عزیز به ویژه فعالین محترم صنایع پایین دستی پتروشیمی  
با سلام و صلوات بر محمد (ص) و آل پاکش
احتراماً، نظر به شیوع بیماری کرونا و حسب وظایف ذاتی و فرهنگ اصیل و والای ایران اسلامی که کمک به هم نوع و مستضعفین و محرومین را جز شاخصه های این مرزوبوم گردانیده است و در آستانه میلاد یاور مظلومین، مولی الموحدین امیرالمومنین (ع) به استحضار می رساند، با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین امر و تولیدکنندگان اقلام بهداشتی، این اتحادیه با هدف بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی شما عزیزان، در جهت گسترش امور سلامت جامعه با ایجاد فرهنگ پیشگیری مقدم بر درمان و تهیه اقلام مورد نیاز در شرایط فعلی از جمله ماسک، مواد شوینده و مواد ضدعفونی کننده و ... جهت توزیع  بین مردم در بین استان‌های محروم و کمتر برخوردار اقدام به فراخوان عمومی می‌نماید.
لذا شماره حساب زیر نزد بانک تجارت کد 39 (میرعماد) جهت واریز هدایای نقدی و دفتر اتحادیه سراسری جهت دریافت هدایای غیر نقدی ( فقط اقلام بهداشتی، شوینده، ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش) به آدرس : تهران، خیابان مطهری، روبروی خیابان میرعماد، پلاک 262 طبقه دوم واحد 3 ، به آن عزیزان معرفی می گردد.
کد مطلب: 18496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *