دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۹

رونق تولید در واحدهای صنعتی کلید کاهش تورم است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: رونق تولید و واحدهای صنعتی کلید کاهش تورم و دستیابی به افزایش قدرت پول ملی در کشور است.FI
رونق تولید در واحدهای صنعتی کلید کاهش تورم است
به گزارش توليد ايرانی؛ آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی » در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه افزود: افزایش رونق تولید در واحدهای تولیدی با کار، تلاش و همت کارگران و دلسوزی مدیران و مسئولان محقق می‌شود.
وی ادامه داد: چاپ اسکناس افزایش تورم را در جامعه و کشور به همراه داشته و بدون کار و تلاش در واحدهای صنعتی و تولیدی و با حذف صفرهای پول ملی روند تورم کاهش نمی‌یابد.
امام جمعه اراک با گرامیداشت روز دانش آموز و استکبارستیزی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان ماه  سالروز تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و سخنرانی امام خمینی(ره) در رد کاپیتولاسیون است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: روز استکبارستیزی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پیام مجاهدت در برابر استکبار، مبارزه با طاغوت، حمایت از مظلومان و مبارزه برای احقاق حقوق ملت‌های ستم‌دیده را در خود دارد.
وی افزود: ملت ایران، عراق و لبنان باید در برابر توطئه‌های دشمنان و رژیم اسرائیل هوشیار باشند آن‌ها را نقش بر آب کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملت مسلمان منطقه به غده سرطانی اسرائیل  گرفتار شده و باید در سایه اتحاد، همدلی و همبستگی برای رهایی از شر این غده تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: ۱۳ آبان ماه روز ایستادگی جبهه حق علیه باطل است و باید ملت مسلمان ایران اسلامی باید برای تقویت جبهه حق که جبهه امام حسین(ع) و عاشورا است تلاش کنند.
وی یادآور شد: ملت عراق سال‌های زیادی گرفتار طاغوتیان بودند و نیاز است اکنون که آزادی و استقلال خود را به‌دست آورده‌اند  قدردان این استقلال بوده و برای حفظ آن تلاش کنند.
امام جمعه اراک با یادآوری تحریم‌های دشمنان علیه ملت مسلمان ایران اسلامی گفت: مردم باید با کار، تلاش و همت این تحریم‌ها را به فرصتی برای توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاوری و پژوهشی تبدیل کرده و با تکیه بر توان داخلی و صادرات کالاهای مغزافزاری ، نیاز کشور به اقتصاد نفتی را برطرف کنند.
وی با گرامیداشت هفته وقف افزود: وقف سنتی باارزش در سرعت بخشی به پیشبرد راهبردها و کمک به رفع نیازها و حل مشکلات است.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: بازار اراک از جمله بناهای تاریخی مهم در کشور و استان مرکزی  است و می‌طلبد رفع مشکلات آن در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی با گرامیداشت ارتحال سید «جعفر مرتضی عاملی» افزود: ۳۵ جلد سیره و رسالت پیامبر توسط این عالم ربانی نوشته شده است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: این عالم وارسته فقید در روز رحلت پیامبر اکرم(ص) دعوت حق را لبیک گفت.
 
کد مطلب: 14651
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *