جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
۰
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰

رونق تولید، تجارت و اشتغال دراولویت قرارگیرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر رونق تولید، تجارت و اشتغال به‌عنوان سه رکن اصلی توسعه این استان و حتی کشور تاکید کرد.
رونق تولید، تجارت و اشتغال دراولویت قرارگیرد
به گزارش توليد ايرانی؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده روز شنبه در دیدار با خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: رونق تولید نویدبخش آینده ای روشن برای کشورمان است و از ۲ سال آینده شاهد رشد اقتصادی ایران خواهیم بود.

وی بیان داشت: به لطف الهی در استان هرمزگان ذخایر معادن فلزی و غیرفلزی به اندازه کافی موجود است که باید از آن‌ها بهترین بهره وری و استفاده را برد.
امام جمعه بندرعباس یادآورشد: در هرمزگان همچنین ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد که می توان به دریا و ساحل آبی آن اشاره کرد که پشتوانه ارزشمندی برای استان است.
عبادی زاده گفت: برای پیشرفت وتوسعه هرمزگان باید در کنار بودجه‌های دولتی به سرمایه‎های بخش خصوصی نیز توجه ویژه شود و به آن‌ها اعتماد کرد.

ترغیب مردم به خرید کالای ایرانی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست از امام جمعه بندرعباس خواست مردم را به استفاده از کالاهای داخلی کشورمان بویژه تولید استان ترغیب کنند.
خلیل قاسمی با اشاره به این‌که بنادر کوچک نفسی برای کشور شده است، گفت: برای همه بنادر کوچک در استان هرمزگان مرزهای رسمی گرفته شده و درحال برنامه ریزی برای ساماندهی رفت وآمد شناورهای غیررسمی هستیم تا آن‌ها را به سمت وسوی کالاهای رسمی سوق دهیم.

وی بیان داشت: درحال مطالعه پهنه‌های معدنی در مناطق محروم هرمزگان از جمله بشاگرد هستیم.
این مقام مسوول یادآورشد: : از ۵۵ میلیون تن تولید فولاد هدف‌گذاری شده در کل کشور، ۱۰ میلیون تن آن سهم هرمزگان است که باید تلاش کنیم تا سال ۱۴۰۴ به این مهم دست یابیم.
وی یادآورشد: نزدیک به هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک درهرمزگان درحال فعالیت هستند.
کد مطلب: 10681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *