جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
کهن سرام
نام کارخانه : کهن سرام / محصولات تولیدی : آجرنسوز نما / تلفن : 09124656505 / آدرس : تهران، پاکدشت، کیلومتر 2 جاده فیلستان به پوئینک
۰
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۷

کارخانه کهن سرام تولید کننده آجر نسوز نما

کارخانه کهن سرام، تولید کننده با کیفیت ترین آجر نسوز نما در ایران
کارخانه کهن سرام  تولید کننده آجر نسوز نما

به گزارش توليد ايرانی؛ کارخانه آجر نسوز نما کهن سرام
در سال ۱۳۷۶ در مساحتی بالغ بر سی و پنج هزار متر مربع بنا و با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و احداث کوره های سنتی شروع به کار نمود.
مدیریت کارخانه آجر نسوز کهن سرام، آقای رحمان کهن پور که ده سال سابقه قبلی تولید آجر و سرامیک را در کارنامه خود دارند، تفکر هر روز یک گام به جلو را برای کارخانه خود انتخاب نمودند که ماحصل آن تولید آجرنما و سپس آجر نسوز در بیش از یکصد نمونه و با رنگ بندی متنوع تا امروز میباشد که در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است. ایشان با یاری گرفتن از خداوند متعال، استفاده از پرسنل مجرب، علاقه و پشتکار این وعده را عملی نموده اند که نشان دهنده خلاقیت و عشق و علاقه ایشان به تولید و نوآوری است.

رنگ بندی آجر نسوز کهن سرام
آجر نسوز نما به علت تنوع رنگ و زيبايى خاص خود در نماى ساختمان مورد استفاده قرار مى گيرد، رنگ هایى زنده و زيبا كه به رنگ هاى طبيعت مى باشند، عامل زيبايى و جلوه ى منحصر به فرد اين محصول است. همچنین کارخانه آجر نسوز نما کهن سرام با توجه به کسب مقام متنوع ترین تولید کننده آجر نسوز در سال 1396 دارای تنوعی کم نظیر در رنگ محصولات می باشد که رنگ بندی آجر نسوز نما کهن سرام شامل رنگ های سفید ، مشکی ، شاموتی ، روشن ، قرمز ، جگری، تیره، طوسی و قهوه ای می باشد.

لیست قیمت آجر نسوز نما کهن سرام
جهت دریافت لیست قیمت محصولات آجر نسوز نما کهن سرام می توانید وارد بخش تماس با ما شوید و درخواست خود را به همراه شماره تماس خود برای ما ارسال نمائید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند یا با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام آجر نسوز نما کهن سرام نیز می توانید قیمت کلیه محصولات نسوز کهن سرام شامل: پلاک نسوز ، ال نسوز ، آجر نسوز ، آجر نسوز دکوراتیو ، آجر نسوز رستیک و دیواره نسوز را دریافت نمائید.
کد مطلب: 5702
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *