چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
۰
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳

فعالیت یک هزار و ۹۰۰ واحد صنفی نوشت افزار در تهران

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی گفت: هم اکنون کمبودی در تامین مداد، خودکار و پاک کن در کشور نداریم.
فعالیت یک هزار و ۹۰۰ واحد صنفی نوشت افزار در تهران
به گزارش توليد ايرانی؛ عباس فرزانیان رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی  با بیان اینکه کمبودی در زمینه تولید خودکار، مداد و پاک کن در کشور وجود ندارد، گفت: با ممنوع شدن واردات مداد، کارخانجات قول  صد درصدی تامین آن را داده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی ادامه داد: در حوزه خودکار، مداد و پاک کن، تولید داخل مناسب داریم و تولیدکنندگان داخلی آمادگی تامین نیاز مصرفی کشور را دارند.
فرزانیان بیان کرد: تولیدکنندگان مداد اذعان داشتند که سال گذشته ظرفیت ۲.۵ برابری را برای تولید داشتند و امسال هم قول مساعد دادند که نیاز بازار را  تامین کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی درباره تاثیر رشد قیمت مواد پتروشیمی بر قیمت لوازم‌التحریر اظهار کرد: این امر به طور قطع بر قیمت ها تاثیر دارد. چرا که فعالان این صنف، به یکباره نمی‌توانند ۲۰ تا ۵۰ تن مواد اولیه از پتروشیمی خریداری کنند و مجبورند از بازار آزاد تهیه کنند که این بازار هم قیمت‌های متفاوتی دارد بنابراین تاثیر خود را بر بازار لوازم التحریر خواهد گذاشت.

فرزانیان در پاسخ به این پرسش که در فصل پاییز کمبودی در بازار لوازم التحریر خواهیم داشت یا خیر اظهار کرد: احتمال داده می‌شود در فصل شروع مدارس و افزایش تقاضا برای دفتر، بازار با مشکل مواجه شود و باید تمهیداتی برای رفع مشکلات و ارتقای تولید در نظر گرفت.
به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی، ۱۹۰۰ واحد صنفی در این بخش در تهران مشغول به فعالیت هستند.
خودکار و مداد و پاک کن، تولید داخل است
کد مطلب: 9706
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *