يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
۰
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۷

بیش از ۵۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قم کشف شد

فرمانده انتظامی قم از کشف بیش از ۵۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در استان خبر داد و گفت، سه متهم نیز در این رابطه دسگیر شدند.
بیش از ۵۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق در قم کشف شد
به گزارش توليد ايرانی؛ سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی قصد دارد مقادیر زیادی سیگار قاچاق را با ۲ دستگاه سواری سمند از یکی از استان های جنوبی به مقصد پایتخت منتقل و از قم عبور کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی قم تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودروهای مذکور آغاز که سرانجام هر دو خودرو شناسایی، توقیف و ۳ نفر متهم در این خصوص نیز دستگیر شد.
آقاخانی خاطرنشان کرد: طی بازرسی از خودروهای موصوف، تعداد ۲ هزار و ۷۰۸ بکس سیگار معادل (۵۴۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار)، ۴۲۶ عدد قوطی قرص و پودر بدن سازی و ۹۶ بسته آمپول لیدوکایین (۵۰ عددی) کشف شد.
وی تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

دستگیری مامور قلابی در قم
فرمانده انتظامی قم همچنین از دستگیری متهمی که با جعل عنوان مامور ناجا از ۹ نفر کلاهبرداری کرده بود، در استان خبر داد.
وی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری با پوشش افسر پلیس راهور، موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: متهم با جعل این عنوان برای صدور گواهینامه و حذف خلافی خودرو از شهروندان اقدام به دریافت وجوه نقدی می کرد.
آقاخانی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم به ۱۰ فقره سابقه سرقت اعتراف و تاکنون نیز ۹ نفر شاکی در این خصوص شناسایی و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

اجرای طرح قدر در قم با دستگیری ۳ سارق و ۱۶ معتاد متجاهر
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری ۳ نفر سارق و ۱۶ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح قدر در حوزه استحفاظی تعدادی کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح قدر در حوزه استحفاظی تعدادی کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی این شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل دستگیری ۳ نفر اراذل و اوباش، کشف ۵ فقره انواع اموال مسروقه، یک دستگاه خودروی سرقتی و ۳ دستگاه موتورسیکلت، توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو، مقادیری موادمخدر و آلات استعمال موادافیونی و ۱۶ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر برشمرد.
کد مطلب: 9485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *