سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹

اصناف، قلب تپنده اقتصاد کشور هستند

رئیس پلیس پایتخت گفت: ما خدمتگزار و حامی مالکان اصناف هستیم چرا که این قشر لایه بنیادین هر جامعه و قلب تپنده اقتصاد کشور هستند.
اصناف، قلب تپنده اقتصاد کشور هستند
به گزارش توليد ايرانی؛ سردار حسین رحیمی با تبریک روز ملی اصناف، ضمن حضور در جمع رؤسای اتاق‌های صنفی شهر تهران، ری و شمیرانات و همچنین رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهر تهران این قشر از جامعه را قلب تپنده اقتصاد هر کشور برشمرد و گفت: کسبه، قشر بنیادین هر جامعه‌ای هستند.

این مقام انتظامی، با اشاره به شرایط موجود در منطقه و توطئه‌های دشمنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، گفت: امروز به دنبال این هستیم که در این جنگ نابرابر اقتصادی آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.
وی افزود: با متخلفان، مجرمان و کسانی که قصد داشته باشند نظم عمومی را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد می‌کنیم و با قانون شکنان تعارف نداریم.

رئیس پلیس پایتخت، تصریح کرد: متجاوز به حقوق جامعه، ظالم ترین فرد است و نباید امنیت داشته باشد.
سردار رحیمی با تاکید بر این مطلب که پلیس حامی و خدمتگزار اصناف در چارچوب قانون است، بیان داشت: باید قدر اصناف را دانسته و آنها را گرامی بداریم چرا که آنها سنگربانان ایستاده در برابر تروریسم اقتصادی و توطئه‌های دشمن هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دشمن در توطئه‌های خود به بن بست رسیده و این مسئله منجر به استیصالش شده، افزود: این استیصال در مسیر قرآن و رهبری‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: کسانی که در تولید و تجارت فعالیت دارند، زحمت زیادی می کشند و این زحمت به بیرون آمدن از یوغ دشمنان منجر می‌شود و جا دارد به خاطر تلاش‌های بی وقفه به صاحبان اصناف و بازاریان درود بفرستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه امسال، سال رونق تولید است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما ارتقا بهبود وضعیت اصناف به واسطه بالا بردن امنیت و آرامش در فضای کسب و کار است و نیروی انتظامی به صورت تمام وقت و شبانه روزی به تحقق این امر می‌پردازد.
کد مطلب: 9133
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *