اصناف، قلب تپنده اقتصاد کشور هستند

5 تير 1398 ساعت 22:39

رئیس پلیس پایتخت گفت: ما خدمتگزار و حامی مالکان اصناف هستیم چرا که این قشر لایه بنیادین هر جامعه و قلب تپنده اقتصاد کشور هستند.


به گزارش تولید ایرانی؛ سردار حسین رحیمی با تبریک روز ملی اصناف، ضمن حضور در جمع رؤسای اتاق‌های صنفی شهر تهران، ری و شمیرانات و همچنین رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهر تهران این قشر از جامعه را قلب تپنده اقتصاد هر کشور برشمرد و گفت: کسبه، قشر بنیادین هر جامعه‌ای هستند.

این مقام انتظامی، با اشاره به شرایط موجود در منطقه و توطئه‌های دشمنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، گفت: امروز به دنبال این هستیم که در این جنگ نابرابر اقتصادی آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.
وی افزود: با متخلفان، مجرمان و کسانی که قصد داشته باشند نظم عمومی را خدشه دار کنند قاطعانه برخورد می‌کنیم و با قانون شکنان تعارف نداریم.

رئیس پلیس پایتخت، تصریح کرد: متجاوز به حقوق جامعه، ظالم ترین فرد است و نباید امنیت داشته باشد.
سردار رحیمی با تاکید بر این مطلب که پلیس حامی و خدمتگزار اصناف در چارچوب قانون است، بیان داشت: باید قدر اصناف را دانسته و آنها را گرامی بداریم چرا که آنها سنگربانان ایستاده در برابر تروریسم اقتصادی و توطئه‌های دشمن هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه دشمن در توطئه‌های خود به بن بست رسیده و این مسئله منجر به استیصالش شده، افزود: این استیصال در مسیر قرآن و رهبری‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: کسانی که در تولید و تجارت فعالیت دارند، زحمت زیادی می کشند و این زحمت به بیرون آمدن از یوغ دشمنان منجر می‌شود و جا دارد به خاطر تلاش‌های بی وقفه به صاحبان اصناف و بازاریان درود بفرستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه امسال، سال رونق تولید است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما ارتقا بهبود وضعیت اصناف به واسطه بالا بردن امنیت و آرامش در فضای کسب و کار است و نیروی انتظامی به صورت تمام وقت و شبانه روزی به تحقق این امر می‌پردازد.


کد مطلب: 9133

آدرس مطلب: https://www.tolideirani.com/news/9133/اصناف-قلب-تپنده-اقتصاد-کشور-هستند

توليد ايرانی
  https://www.tolideirani.com