دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
۰
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

نتیجه مذاکرات دستمزد کارگران به کجا رسید؟

نشست شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال آینده کارگران عصر امروز برگزار شد و نمایندگان شرکای اجتماعی بعد از یک تنفس مجددا چانه‌زنی برای مزد سال آینده را امشب ادامه می‌دهند.
نتیجه مذاکرات دستمزد کارگران به کجا رسید؟
به گزارش توليد ايرانی؛ نشست شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی و نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت امروز در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.این نشست که از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده، بعد از یک تنفس کوتاه همچنان ادامه خواهد داشت.

حاتم شاکرمی، معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران از پیشبرد خوب مذاکرات خبر داد و با اشاره به اینکه تاکنون چهار جلسه در موضوع تعیین دستمزد کارگران برگزار شده است، یادآور شد: شب گذشته نیز تا ساعت ۲ بامداد طی نشست خصوصی با نمایندگان کارگری شورای عالی کار نظرات آنها را بررسی کردیم.

شاکرمی با اشاره به اینکه در مورد کلیات مباحث بین نمایندگان کارگری و کارفرمایی مشکلی وجود ندارد، گفت: اما مذاکرات در مورد روش‌ها و جزئیات افزایش دستمزد و اعمال آن همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر کار اظهار  امیدواری کرد، با اتفاق نظری که بین اعضای کارگری و کارفرمایی وجود دارد، امشب در مورد تعیین حداقل دستمزد سال آینده کارگران نتیجه حاصل شود.
کد مطلب: 7401
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *