يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
۰
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱

شرکت‌های ایرانی تحریم را دور می‌زنند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که برنامه‌ ویژه‌ای برای صادرات در بخش معدن داریم، گفت: بسیاری از شرکت‌های ما در زمان تحریم نیز در حال فعالیت هستند و تحریم‌ها را دور می‌زنند.
شرکت‌های ایرانی تحریم را دور می‌زنند
به گزارش تولید ایرانی؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم دومین جایزه ملی نشان‌های برتر اظهار کرد: صادرات در تمام کشورها پیشران توسعه اقتصادی به حساب می‌آید که در کشور ما نیز مورد توجه قرار دارد و در سال‌ آینده نیز با ابزار برند به این موضوع توجه بیشتری می‌شود.
وی افزود: ایران کشوری با ظرفیت‌های بالا در عرصه‌های مختلف اقتصادی است و باید به موضوع برند برای داشتن صادراتی بهتر توجه کرد.
رحمانی خاطر نشان کرد: برندهایی که در این مراسم حضور دارند برای بیش از 150 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است که ما به دنبال توسعه فعالیت‌ آنها هستیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در این ارتباط اختلافی میان مجلس و دولت و بخش خصوصی وجود ندارد اما لازم است که موانع صادراتی و برندسازی که پیش پای بخش خصوصی قرار دارد برداشته شود.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی نیز که در تحریم قرار داریم، می‌توانیم فعالیت‌های مختلفی انجام دهیم و شاهد آن هستیم که بسیاری از واحدها نیز در این شرایط در حال فعالیت هستند و تحریم‌ها را دور می‌زنند.
کد مطلب: 7143
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *