يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
۰
دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵

۳۰ هزار خودرو، مانده در پارکینگ ایران‌خودرو

میزان تولید و فروش ایران‌خودرو در بهمن ماه امسال در مقایسه با دی ماه بیش از 14 درصد رشد داشته است. این خودروساز بزرگ در بهمن ماه سه هزار دستگاه خودرو بیش از تولیدش یعنی معادل 28 هزار و 555 دستگاه خودرو را به فروش رسانده اما بررسی آمار نشان می‌دهد این خودروساز در پایان بهمن ماه حدود 30 هزار دستگاه در پارکینگ خود داشته است.
۳۰ هزار خودرو، مانده در پارکینگ ایران‌خودرو
به گزارش توليد ايرانی ؛تازه‌ترین گزارش عملکرد ماهانه ایران‌خودرو که بر روی سایت کدال قرار گرفت، حاکی از آمارهای جدیدی از وضعیت مالی این خودروساز کشور است.
بر اساس این بررسی تجارت‌نیوز،، ایران‌خودرو در دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه از محل فروش محصولاتش بیش از ۱٫۱ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.
این خودروساز بزرگ با میانگین ۸۵۰ دستگاه تولید روزانه در بهمن ماه سال جاری ۲۵ هزار و ۵۴۸ دستگاه خودرو تولید کرده که بخش اعظم تولیدش مربوط به محصولات گروه پژو بوده است.
سهم تولیدات ایران‌خودرو در بهمن ۹۷
همچنین در دوره مذکور، ایران‌خودرو سه هزار دستگاه خودرو بیش از تولیدش یعنی معادل ۲۸ هزار و ۵۵۵ دستگاه خودرو را به فروش رسانده، اما بررسی آمار نشان می‌دهد این خودروساز در پایان بهمن ماه ۲۹ هزار و ۴۱۳ هزار دستگاه در پارکینگ خود داشته است.
میزان تولید و فروش ایران‌خودرو در بهمن ماه در مقایسه با دی ماه بیش از ۱۴ درصد و درآمد حاصل از فروش نیز ۲٫۳ درصد رشد داشته است.
ایران‌خودرو در ۱۱ ماهه نخست سال جاری حدود ۳۵۱ هزار دستگاه خودرو تولید کرده و طی همین دوره ۳۲۷ هزار و ۴۵۵ دستگاه از محصولاتش را معادل ۱۲٫۵ هزار میلیارد تومان به فروش رسانده است.
کد مطلب: 7082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *