جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
۰
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹

نمی‌توان با قطعیت گفت قاچاق دام سازماندهی شده است

معاون وزیرجهاد با بیان اینکه نمی توان با قطعیت اعلام کرد قاچاق دام امری سازماندهی شده است،گفت:اگر کسانی دام مولد را از کشور خارج می‌کنند غرضی غیر از اهداف اقتصادی دارند.
نمی‌توان با قطعیت گفت قاچاق دام سازماندهی شده است
 به گزارش توليد ايرانی؛ عبدالمهدی بخشنده درباره اینکه گفته می‌شود قاچاق دام، بویژه دام مولد از کشور سازماندهی شده است، اظهارداشت: بنده نمی‌توانم با قطعیت بگویم که این کار سازماندهی شده است یا خیر.
ش
وی اضافه کرد: ولی قطعاً اگر کسانی دام مولد را از کشور خارج می‌کنند نشان دهنده آن است که اغراض دیگری غیر از اهداف اقتصادی دارند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشور چند هزار کیلومتر مرز خشکی و آبی دارد و مسئولیت حفظ، تأمین و مراقبت از این مرزها نیز مربوط به دستگاه‌های ذیربط است، افزود: ما نیز از دستگاه‌های مربوطه خواهش کردیم که متمرکز شوند دام کمتری از کشور قاچاق شود، بویژه دام‌های مولد.

بخشنده اضافه کرد: اما به دلیل گستردگی مرزهای کشور چه در جنوب و چه مرزهای کوهستانی در شرق کشور، بخشی از دام کشور در حال قاچاق است.

وی با بیان اینکه همکاران ما در نیروی انتظامی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز حداکثر تلاش خود را در این زمینه انجام داده‌اند، ادامه داد: به ما گزارش دادند که طی هفته‌های اخیر، با مراقبت‌های بیشتری که انجام شده، میزان قاچاق کاهش یافته است.
کد مطلب: 7224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *