جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
۰
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳

پیش‌شرط‌های پرداخت وام به تولیدکنندگان بدهکار+عکس

بینا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح پیش‌شرط‌های اختصاص وام به واحدهای تولیدی بدهکار به سیستم بانکی، گفت: واحدهای تولیدی با نظم در حسابرسی، اعلام گزارشات حسابرسی و توافق با بانک‌ها در جریان تامین نقدینگی در اولویت تسهیلات دهی بانک‌ها قرار دارند.
پیش‌شرط‌های پرداخت وام به تولیدکنندگان بدهکار+عکس
توليد ايرانی:محسن صالحی‌نیا در خصوص پرداخت وام به آن دسته از واحدهای تولید ی بدهکار به سیستم بانکی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت اولویت خود را در حمایت از آن دسته از واحدهای تولیدی قرار داده است که شرایط سخت تحریم را پشت سر گذاشته اند و می‌توانند به عنوان عاملی برای پیشران خروج از رکود مطرح باشند، در غیر این صورت حمایتی از صنایع غیررقابتی صورت نخواهد گرفت.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: واحدهای تولید ی با نظم در حسابرسی، اعلام گزارشات حسابرسی و توافق با بانک‌ها در جریان تامین نقدینگی در اولویت تسهیلات دهی بانکها قرار دارند، این در حالی است که واحدهای تولید ی بدهکار نیز باید در خصوص بدهکاری قبلی خود با بانک‌ها، تعیین تکلیف کنند تا منابع جدیدی در اختیار آنها قرار گیرد.
وی تصریح کرد: در عین حال برآوردهای وزارت صنعت، معدن و تجارت نشانگر این است که چنانچه 60 درصد از منابع مالی موجود به تامین سرمایه در گردش واحدهای تولید ی اختصاص یابد، می توان شاهد افزایش تولید ات صنایع باشیم.
به گفته صالحی نیا، در نیمه اول‌ امسال نسبت به سال گذشته تولید ات صنعتی کشور افزایش یافته و این امیدواری وجود دارد که رشد ارزش افزوده بخش صنعت، در سال جاری به مراتب بالاتر از سنوات گذشته باشد.
 
کد مطلب: 4727
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *