سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
کارخانجات فاستونی آسیا
نام کارخانه:کارخانجات فاستونی آسیا/نوع محصولات:تولید نخ و پارچه، به ویژه پارچه های پشمی، فاستونی-“ریسندگی” ، “بافندگی” ، “رنگرزی” و “تکمیل”/تلفن تماس: 8-32910176 034 /آدرس:کرمان ، بلوار خلیج فارس ، کلیومتر 10 جاده کرمان - باغین
۰
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

کارخانجات فاستونی آسیا در قلمرو تولید نخ و پارچه

کارخانجات نساجی آسیا دارای ظرفیت 2.000.000.000 متر تولید پارچه فاستونی با تکنولوژی مدرن است که کارشناسان آن را بعنوان پیشرفته ترین مرکز تولیدی پارچه های پشمی در ایران ارزیابی کرده اند.
کارخانجات فاستونی آسیا در قلمرو تولید نخ و پارچه
توليد ايرانی:کارخانجات فاستونی آسیا
در سال 1362 با برنامه ریزی و تلاش و تجربه و مشاوره و کسب دانش فنی مؤسسان کارخانجات فاستونی آسیا در قلمرو تولید نخ و پارچه، به ویژه پارچه های پشمی، فاستونی در زمینی به مساحت 7 هکتار کلنگ آن زده شد و در بهمن ماه سال 1372 کارخانه با تجهیزات مدرن فاستونی با حضور وزیر وقت صنایع افتتاح گردید.
کارخانجات نساجی آسیا دارای ظرفیت 2.000.000.000 متر تولید پارچه فاستونی با تکنولوژی مدرن است که کارشناسان آن را بعنوان پیشرفته ترین مرکز تولید ی پارچه های پشمی در ایران ارزیابی کرده اند.
از دیگر ویژگی های کارخانه کلیه مراحل تولید آن در یک مجموعه جمع شده استکه شامل “ریسندگی” ، “بافندگی” ، “رنگرزی” و “تکمیل” و واحدهای آزمایشگاهی و طراحی تشکیل یافته است.
کارخانه ریسندگی
( SPINNING FACTORY)
با ظرفیت 600 تن در سال
«پارچه خوب حاصل نخ خوب است و نخ خوب نتیجه فرآیند ریسندگی خوب و علمی است»
موفقیت فاستونی آسیا به سبب توجه دقیق به فرآیند ریسندگی و کیفیت نخ مورد استفاده نخی که مولد مواد اولیه بسیار خوب و تکونولوژی برتر است، کارخانه ریسندگی آسیا از ماشین های گوناگونی تشکیل شده که هرکدام در قلمرو خود مدرن ترین و کاملترین تکنولوژی است.
مقدمات ریسندگی: شامل ماشین های مخلوط کن و شانه زن و پاساژ و فینیشر ساخت کارخانه فرانسوی SCHLUMBERGER
رینگ: چهار دستگاه ماشین آلمانی ZINSER با ظرفیت کلی 7784 اسپیندل
اتوکنر یا بوبین پیچ: سه دستگاه ماشین آلمانیSCHLASORST با ظرفیت کلی 160 اسپیندل.
دولاکنی نخ: دو دستگاه ماشین سوئیسی S.M با ظرافت کلی 88 هد.
دولاتابی نخ: شانزده دستگاه ماشین آلمانی VOLKMANN با ظرفیت کلی 2.688 اسپیندل.
 
کارخانه رنگرزی
( DYENING FACTORY)
«رنگهای فاستونی آسیا همواره بادوام، درخشان و غیرقابل تغییر می ماند»
1- کارخانه رنگرزی: امکانات مجهز ماشین آلات کارخانه رنگرزی به گونه ایست که می توان نخ یک لایه یا طاقه پارچه ر ابا رنگ های بادوام دلخواه رنگ آمیزی کرد. ماشین آلات واحد رنگرزی از کارخانه آلمانی THIES تهیه شده است و شامل دو دستگاه بوبین رنگ کنی به ظرفیت 150 و 250 کیلوگرم و یک ماشین طاقه رنگ کنی و یک دستگاه خشک کن می باشد.
2- واحد آزمایشگاه و طراحی: آزمایشهای متعدد و متنوع مواد اولیه رنگ و نیز فرآروده های تولید شده از یک سو و سنجش دوام رنگ و بافت از سوی دیگر، فاستونی آسیا را در منطقه ممتاز کرده است. کارخانجات فاستونی آسیا همواره به کیفیت برتر محصولات خود اندیشیده است. از این رو، واحد دقیق ارزیابی علمی، آزمایشگاهی را تدارک دیده است. این واحد مکانیزه شامل نت و رک کامل کامپیوتری، آزمایشگاه استقامت و دوام نخ و پارچه و نیز آزمایشگاه رنگ برایساخت نمونه رنگ و تعیین ثبات آن در مقابل نور در رطوبت و حرارت است. تجهیزات این واحد از میان بهترین تولید کنندگان تجهیزات آزمایشگاهها و تحقیقاتی معتبر جهان انتخاب شده است.
 
کارخانه بافندگی
( WEAVING FACTORY)
با ظرفیت 2.000.000 متر پارچه در سال
«تکنولوژی مدرن و تمام اتوماتیک کارخانه بافندگی در ایران و آسیا منحصربه فرد است»
کارخانه بافندگی یکی از ارکان اصلی کارخانجات فاستونی آسیا بشمار می رود که در آن نخ های دولای قوام یافته رنگ شده بعنوان تاروپود در هم تنیده می شوند و پارچه فاستونی را به ارمغان می آورند. ماشین آلات این واحد با مطالعه و مشاهده بسیار و پس از بررسی های گوناگون از نظر ظرافت و دقت و سرعت بافت انتخاب و خریداری و نصب شده است.
سسیستم کامل بافندگی: شامل 36 دستگاه ماشین تمام اتوماتیک کامپیوتر ساخت DORNIER آلمان با ظرفیت 450 پیک در دقیقه، 36 دستگاه ماشین ژاکارد آلمانیGROSSE و کنترل کیفی و رفوگری است.

 
کد مطلب: 4705
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *